Beste Polo fanaten,
Ik volg dit forum al een tijd maar heb me pas nu geregistreerd. Ik ben reeds een jaar de trotse bezitter van een polo BM. Ja ik heb de wagen gekocht zonder dat ik hem al irl had gezien
. Ik ben zeer zuinig op mijn wagen, vandaag was dan ook een rotdag. Ik kwam na het werk bij mijn wagen en ik zag al van ver dat mijn nummerplaats los zat aan 1 kant. Toen ik wat dichterbij ging kijken zag ik dat mijn voorbumper een goede duw had gekregen van een trekhaak. Natuurlijk was er nergens een briefje te bespeuren. Morgenvroeg ga ik naar de garage. Is er iemand van jullie met zo n styling set voorbumper van volkswagen zelf? Buiten de foto's van de eshop vind ik niet terug. Ik vind de originele voorbumper erg mooi en net iets agressiever dan de gewone maar ik had toch is graag die van die styling set gezien. Iemand foto's van andere voorbumpers?
Grts
Belco
Ik volg dit forum al een tijd maar heb me pas nu geregistreerd. Ik ben reeds een jaar de trotse bezitter van een polo BM. Ja ik heb de wagen gekocht zonder dat ik hem al irl had gezien

Grts
Belco