Drews 6c 1.8 GTI

Walter-GTI

Premium member
581
43
Hele mooie auto! Veel veilige plezierige kilometers gewenst :)

• Like
Waarderingen: capszz

kawazxr

Bekend lid
1.163
83
Top auto Drew echt een hele dikke complete GTI :cool::cool: nogmaals gefeliciteerd.
(nog steeds jaloers hoor :mrgreen:, hopelijk binnenkort in het echt te voelen/zien).

• Like

expor

Bekend lid
668
63
Ja dikke bak! M.b.t. GPS tracking zou ik persoonlijk liever dat achterwegen laten en een Bearlock inbouwen. GPS jammers koop je voor een paar euro op AliExpress helaas. Een fysieke beveiliging is veel efficienter!

• Like
Waarderingen: Jay511, Syste en capszz

Anil75

Lid
50
18
22
Eindhoven
De eerste modificatie die ik meteen zou doen is de stabilisator vervangen met die van Eibach en eibach verlagingsveren! Zo ging ik laatst nog 70 in een korte bocht zonder de controle te verliezen Big Grin

Thijspolo6r

Actief lid
849
43
24
Echt een hele voor ruit gang.
Echt een dikke gti!
Ga je hem nog een keer chippen?
Veel plezier ermee!

• Like

Walter-GTI

Premium member
581
43
Jaa wel fijn van 1.2tdi naar 1.8tsi hahah..
Wil ik wel ja, dan gaat die naar 270pk geloof ik.. Komt over 2j wel als de fabrieks garantie over is. Dan komt er nog wel meer :innocent::smirk:
300PK als doel :innocent:

VM407

Premium member
936
63
25
Utrecht
Ja wat kan ik hier nog allemaal aan toevoegen... denk dat het wel erg duidelijk is he?:cool:

Anil75

Lid
50
18
22
Eindhoven
Jaman snap ik, wil ik ook ! Maar zit met fabrieks garantie .. Doe nu nog ff niks geks.

Is dat nog wel een beetje comfi,, alleen veren ?
Binnenstad geen problemen maar als ik op hogesnelheid zit dan trilt de auto wel een beetje

Nielss90

Premium member
84
18
Echt een hele mooie GTI man!

In de toekomst dus 270pk in je polo, poehhh.Heerlijk hoor.

kawazxr

Bekend lid
1.163
83
Zo eindelijk lekker in het wild, hij staat er tip top bij (ondanks dat je nog aan de slag moet ;)).

• Like