Draagarmrubbers

Gewoonjan

Voormalig teamlid
3,181
4
94
Hallo allemaal!

Ik kreeg vandaag na het uitlijnen (auto trok naar rechts) te horen dat mijn draagarmrubbers niet de beste meer zijn.
Er was namelijk weinig aan te merken op mn uitlijning, maar mn draagarmrubbers waren wel wat gammeler werd mij verteld.
Maar niets dat buiten de marges viel!

Nou heb ik dus even zitten zoeken en besloten dat ik de rubbers dan wel wil vervangen voor een stuggere/sterkere set, echter kan ik voor de 6R nog geen beschikbare powerflex rubbers vinden, dus ik dacht ik vraag ik jullie even.
Kunnen de 9n rubbers ook op de 6r of moet ik toch opzoek naar een andere oplossing qua rubbers?:mrgreen:

En verder is de slijtage nog te beperken door eventuele anti rollbars (vermoed dat dit eeder het tegenovergestelde bewerkstelligd) en/of koppelstangen(heb ze nog niet gespot op mn polo)?

Help me out with this one! (prety please?) :)
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!