Draagarm vervangen.

Ik breng me auto volgende week even langs een maat van me,om te kijken of me draagarm enigzins naar de klote is is,aangezien ik een klapperd geluid heb/hoor als ik over kinderkoppen rijdt,drempels etc.

Het zou best wel eens de rubbers kunnen zijn,en ja die kan je ook apart vervangen,maar ik zet er dan een nieuwe draagarm op,dan weet ik zeker dat alles weer goed is.
Alleen nu is mijn vraag,is het lastig om zelf een draagarm erop te monteren? Want bij de VW dealer vragen ze per half uur onderhand nog meer dat wat zo'n draagarm kost.
Vandaar dat ik het liever zelf doe,als het mogelijk is.

Alvast bedankt!
 
Draagarmpje vervangen is niet zo heel lastig, heb je wel enige ervaringen met sleutelen aan een auto :) ?
De draagarm rubbers gaan vaak ( bij elke VW model ) vaak is vervangen van dat onderdeel het probleem opgelost.
 
Heb voor 6 jaar terug me vmbo voertuigen techniek afgerond,dus enige ervaring met sleutelen aan auto's is er wel.
Vandaar dat mijn vraag was of het veel gekloot was om een draagarm te vervangen,want de rubbers kan ik iid vervangen,maar doe liever de complete draagarm.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!