Draadloze oplossing carplay/android auto

SY96

Bekend lid
288
121
47
Vele van jullie hebben een RCD330 waardoor een draad gebruiken noodzakelijk is. Tot nu dan, want wat blijkt:


Je klikt het kastje in je usb poort en je hebt nooit meer een draad nodig?!

K heb het zelf alleen nog niet. Kan er dus geen oordeel over geven.
 
Volkswagen  6r  1.2 TSI 90pk 
  • Leuk
Waarderingen: capsule
ik heb m besteld! ben benieuwd, geen lelijke snoertjes en draadloos opladen.
ik laat t weten als ie binnen is en of t werkt zoals beloofd
 
VW  Polo AW 2.0 TSI  2.0 TSI 
het is een goed idee! zou dan wel de USB-poort van je RCD330(plus) verplaatsen naar de achterkant van de radio door het solderen van een draadje aan de achterkant van de huidige USB-poort. Hierdoor kun je die module achter het dashboard verstoppen en helemaal de show stelen!

Over het verplaatsen van de USB-poort, Ik denk dat ik hier binnenkort eens een How-To over ga maken! (@dov bedankt voor de tip over verplaatsen van de USB-poort!)
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: dov
het is een goed idee! zou dan wel de USB-poort van je RCD330(plus) verplaatsen naar de achterkant van de radio door het solderen van een draadje aan de achterkant van de huidige USB-poort. Hierdoor kun je die module achter het dashboard verstoppen en helemaal de show stelen!

Over het verplaatsen van de USB-poort, Ik denk dat ik hier binnenkort eens een How-To over ga maken! (@dov bedankt voor de tip over verplaatsen van de USB-poort!)

zou wel fijn zijn zo een how to
 
Volkswagen  polo aw 2021 r-line reef blue  1.0 tsi 
komt binnenkort! ga eerst een kabeltje bestellen bij Aliexpress en kijken hoe daarvan de pasvorm is!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 

'' De AAWireless doet er ongeveer 10 seconden over om op te starten. Vervolgens duurt het nog 30 tot 40 seconden om Android Auto Wireless te verbinden met je smartphone. Dat zou voor sommige ongeduldige gebruikers aan de lange kant kunnen zijn. ''

Duurt ff haha
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!