Draadloos verbinden met Discover Pro systeem.

Normaal wel inderdaad, bij mijn telefoon (Sony Xperia 1 III) werkte het meteen, bij de telefoon van mijn vrouw (Samsung A53) pas na 1x met de stekker verbonden te zijn geweest. (dit was op de T-Cross)
In de polo is alleen mijn telefoon verbonden maar werkte meteen draadloos.
 
Normaal wel inderdaad, bij mijn telefoon (Sony Xperia 1 III) werkte het meteen, bij de telefoon van mijn vrouw (Samsung A53) pas na 1x met de stekker verbonden te zijn geweest. (dit was op de T-Cross)
In de polo is alleen mijn telefoon verbonden maar werkte meteen draadloos.
De T-cross van m’n ouders heeft wel eens dat hij niet draadloos wil verbinden.
En dan maar zo wel…heel vreemd. (CarPlay)
Dealer heeft zelfs al moeite met updaten van het systeem
Gaat nu al voor de 2 x heen voor 1 update.
 
De T-cross van m’n ouders heeft wel eens dat hij niet draadloos wil verbinden.
En dan maar zo wel…heel vreemd. (CarPlay)
Dealer heeft zelfs al moeite met updaten van het systeem
Gaat nu al voor de 2 x heen voor 1 update.

1x gehad dat hij niet wilde verbinden, even de uit/aan knop ingedrukt gehouden tot de reset van het infotainment.
Daarna geen problemen meer (tot nu toe :sweatsmile: )
Onze Cross (MIB3) heeft software versie 0278, ik geloof dat versie 0316/0324 uit is en dat @Rainesh nog een nieuwere versie heeft.

Of dat de problemen zal oplossen???
 
Zou ze niet zoveel credit geven hoor, ik denk dat je verder komt via het forum dan bij de dealer lol
Heb zelf ook problemen met mijn infotainment systeem. naar de dealer geweest en te horen gekregen dat in mijn geval een veel voorkomend probleem is. Aangezien de auto van 2023 is en alles nog op nieuwe software draait moet ik wachten voor een nieuwe update die nog in ontwikkeling is.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
Heb zelf ook problemen met mijn infotainment systeem. naar de dealer geweest en te horen gekregen dat in mijn geval een veel voorkomend probleem is. Aangezien de auto van 2023 is en alles nog op nieuwe software draait moet ik wachten voor een nieuwe update die nog in ontwikkeling is.

Wat is je huidige softwareversie
 
Audi  A3 8V Limousine Facelift  1.4tfsi COD 
Klopt, heb al contact gehad met Rainesh. Versie 324 is de laatste.
We wachten nog even de dealer af waar die mee gaat komen.( de afspraak staat al)
Wij draaien nog op versie 270.
Blijkbaar is updaten erg lastig bij de dealer
Onze T-cross ging OTA van 0270 naar 0278.
Je hebt een online pakket van VW?
 
Ben vandaag bij een bedrijf in Groningen geweest die mijn reserve sleutel ingeleerd heeft.
Ik heb hem ook de vraag gesteld over het draadloos verbinden met android/apple carplay,
hij keek naar mijn auto en wist mij direct te vertellen dat het niet gaat werken met dit model het ligt dus aan het infotainment systeem. Hij was wel zo vriendelijk om needle sweep te activeren.:)
Nu dan maar op zoek naar een goede usb dongle .
 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
Normaal in de business uitvoering zit er navigatie discover media en zou je draadloos moeten kunnen verbinden.
Bij alle AW's met MIB3 wel, de prefacelift modellen hadden MIB2 (2,5)
Bij de overgang van pre FL naar FL (halverwege 2021) kunnen er enkele modellen zijn die wel al een MIB3 systeem hebben gekregen.

Volgens mij heeft Driesz een pre FL model :)
 
of een draadloos toestelletje monteren, en je hebt ook AA of Apple CarPlay.
Op mijn Cplay2air bakje zit achteraan ook nog een usb aansluiting in geval ik mijn batt toch nog wil opladen. Ben er wel tevreden over, heeft nog nooit vastgelopen of zo.
 

Bijlagen

  • IMG_1002.jpeg
    IMG_1002.jpeg
    1.3 MB · Weergaven: 23
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
inmiddels een aawireless aangeschaft nederlands product android device.
deze komt volgende week.
Zou hem dan ook eventueel in mijn werkbus gebruiken kunnen (electrische vito).
Ik den ongeveer dezelfde grootte als van Marc
We gaan het zien
 
Volkswagen  polo AW (2G) POLO TSI COMFORTLINE BUSINESS ACC / ECC/ NAV / LM / PDC  1.0 TSI 95pk naar inmiddels 130pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!