Draad kleur achteruitrij verlichting

Achterlicht verwijderd en er zit inderdaad lampje in . Dacht lampje stuk maar dat is niet het geval. Bij meten kwam ik uit op de grijs/gele draad. Dus zal wel zekering zijn of ander probleem. Is de geel/grijze draad ook naar de zekeringkast met aparte zekering voor links ? En zo ja welk nr ?
 
VW polo  Polo 6r  1.0 
Kom weer op een probleem . Achteruitrijcamera werkt bij stilstaande motor doch de plus aansluiting haal ik de zwart/blauwe draad van de achteruitrij verlichting. Zodra ik de motor Laar draaien is signaal vervormd en heb geen beeld meer. Nu las ik iets op YouTube over aansluiten op of met cambia, klopt dit verhaal en hoe dan verder
 
VW polo  Polo 6r  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!