Dpf differential pressure sensor p2453

Damens en heren ff een vraagje,

Ik heb sinds kort om de 2 keer regeneren foutcode p2453. Dpf regenereert om de 760 km. Haalt op 57 liter rond de 1250 a 1300 km en heeft geen probleem met vermogen. 486 000 km op de teller. Ik denk dat de drukverschil sensor gwn kapot is en dat mijn roetfilter ondanks 106 gram aan ass gwn nog goed is. Ik heb de auto altijd compleet laten regenereren om de snelweg(130km/h - 2500 touren.

Mijn vraag: een orginele van de stealer of de gene van bosch? Autodoc zit lkr in de korting vandaag dus bestel ook meteen schokbrekers om op een mooi dagje lkr te sleutelen. Ik lees hier veel koop de orginele koop de orginele. Zou die van bosch inmiddels ook gwn goed zijn?
 
Vw  Polo  1.2 tdi 2012 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!