Goeiemiddag allen,
Ik krijg morgen een nieuwe leasebak en dat wordt de Polo 6r 1.2 Bluemotion comfortline,
Ik kwam op dit forum terecht doordat ik info zocht om hem uit elkaar te slopen (en in elkaar te bouwen).
ik zie tot nu toe nog vrij weinig info dus waarschijnlijk zal ik de howto's zelf moeten maken,
de auto's die ik op dit moment bezit (in volgorde van aanschaf)
Suzuki Swift GTI '93 (al half verkocht)
Honda Civic ESI '94 (binnenkort leeghalen en te koop gooien)
Honda Civic V-tec-E '98 (GF's car)
Opel Corsa 111 edition '10 (leasebak wordt ingeruild voor de polo)
De drie jappen bij elkaar

Plannen op dit moment voor de polo is de installatie van de Honda esi over te zetten die bestaat uit:
Pioneer avic x1bt headunit
Kicker KS65.2 compo
Kicker KS693 ovaal
Kicker zx350.4 amp
Rockford-Fosgate RFP 4212 Sub
Rockford-Fosgate punch 301m amp
Stealth Powercap
Dietz bekabeling.
De Install in de Honda momenteel:

Gezien het nog een hel gaat worden om dit alles in te bouwen zal ik mijn ervaringen en fouten wel delen op dit forum, het zal wel in de lente worden omdat het nu gewoon te koud buiten is om uren bezig te zijn.
Ik heb iig al wel gezien zal ik een extra 200 euri's kwijt ben aan een goede can-bus adapter om de headunit goed te laten draaien.
Nou dat was het iig tot nu.
Tot later!
Ik krijg morgen een nieuwe leasebak en dat wordt de Polo 6r 1.2 Bluemotion comfortline,
Ik kwam op dit forum terecht doordat ik info zocht om hem uit elkaar te slopen (en in elkaar te bouwen).
ik zie tot nu toe nog vrij weinig info dus waarschijnlijk zal ik de howto's zelf moeten maken,
de auto's die ik op dit moment bezit (in volgorde van aanschaf)
Suzuki Swift GTI '93 (al half verkocht)
Honda Civic ESI '94 (binnenkort leeghalen en te koop gooien)
Honda Civic V-tec-E '98 (GF's car)
Opel Corsa 111 edition '10 (leasebak wordt ingeruild voor de polo)
De drie jappen bij elkaar

Plannen op dit moment voor de polo is de installatie van de Honda esi over te zetten die bestaat uit:
Pioneer avic x1bt headunit
Kicker KS65.2 compo
Kicker KS693 ovaal
Kicker zx350.4 amp
Rockford-Fosgate RFP 4212 Sub
Rockford-Fosgate punch 301m amp
Stealth Powercap
Dietz bekabeling.
De Install in de Honda momenteel:

Gezien het nog een hel gaat worden om dit alles in te bouwen zal ik mijn ervaringen en fouten wel delen op dit forum, het zal wel in de lente worden omdat het nu gewoon te koud buiten is om uren bezig te zijn.
Ik heb iig al wel gezien zal ik een extra 200 euri's kwijt ben aan een goede can-bus adapter om de headunit goed te laten draaien.
Nou dat was het iig tot nu.
Tot later!