Dov's Volkswagen Polo 6R Blue GT 1.4 TSI

Ik zou nooit mijn creditcards of überhaupt iets, in mijn auto bewaren.
Als je dan die vreselijke pech hebt dat je auto word gestolen ben je ook nog eens al je pasjes kwijt die je in je auto bewaard.
 
Volkswagen  Polo 6R Blue GT  1.4 140pk (193pk JD) 
Ik zou nooit mijn creditcards of überhaupt iets, in mijn auto bewaren.
Als je dan die vreselijke pech hebt dat je auto word gestolen ben je ook nog eens al je pasjes kwijt die je in je auto bewaard.

Ik zet mn creditcard er ook niet in, maar parkeerkaart die ik elke keer moet scannen om de garage in te kunnen.. maar ja i get your point
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Een update over de polo:

Inmiddels heeft de auto een nederlands kenteken. Mods die ik heb toegepast tot nu toe zijn:

Armsteun retrofit
Autolight
VCDS aanpassingen
R-line pedalen
Sierstukken

Wat ik nog ga doen:
Mistlamp covers GTI/GT
Mistlampen/DRL
Mistlamp covers HG zwart spuiten
6C R-Line middenrooster
WRC diffuser
Voetverlichting
Logo's HG zwart (mocht dit mooi staan)
WRC velgen (wellicht)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Een update voor @mausie met een zéér lage pH-waarde;

Het volgende is reeds gedaan:
- Mistlampen GT + covers gemonteerd (aangezien die fabrieksaf-xenon niet aanwezig zijn)
- WRC diffuser
- Logo's HG zwart
- Voetverlichting aanwezig, tot op heden te lui geweest om het allemaal te retrofitten
- Achteruitrijd camera
- Ontdaan van de zij-spoilers
- 6C Facelift Blue GT stuur icm juiste knopjes
- Pano in de regen sluiten werkt

Twijfels:
- Mistlamp covers HG spuiten icm R-Line HG middenrooster (verschil is niet zo super zichtbaar)
- Andere velgen ipv Montani
- Chippen (omdat er nog 1.5 jaar garantie zit op de gehele DSG vind ik het een beetje zonde om de GT dan te chippen)
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!