double din frontje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zal straks eentje maken maar het is gewoon dat ik nu rond mijn radio het lichtmetalen ijzer zie van het harnas waar die in zit.. wat natuurlijk niet erg mooi is dus er moet zo een plastieken kadertje rond komen.. ik heb er eentje liggen van 1din van vorige radio maar nie voor 2din, en weet ook de juiste benaming niet waarop ik moet zoeken Stick Out Tongue op ebay lijk ik alleen van die kadertjes te vinden die een conversie maken van een rcd210 ofzo naar een standaard 2 din formaat, maar ik heb in mijn polo al het standaard formaat..
 
bedoel je zoiets:

Volkswagen_Golf_2DIN.jpg


Die heb ik wel voor je liggen.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Klopt dit is een appradio :) Wel nog versie 2 aangezien ik het geld niet over had om een nieuwe versie 3 te kopen, maar voor zover ik weet zien ze er hetzelfde uit, alleen iets minder functionaliteit op de mijne.


Vraag me af wat ze bedoelen met "afwijkende voorwaarden" voor die afwerkingsfrontjes Stick Out Tongue anyway heb via die site een dealer gezocht en gecontacteerd we zullen zien!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!