Doorvoer voedingskabel

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 908
  • Startdatum Startdatum
D

Deleted member 908

Graag wil ik weten of er een handige plek is voor de doorvoer van voedingskabel!
Zo ja, waar?
Ik ben er nu mee bezig dus graag snel antwoord :)

Aan de bijrijderskant. Doe de motorkap open en dan helemaal linksboven kun je door 2 rubbers heen zo naar binnen ;)

Tnx ik ga het proberen!

Nou het is nog niet helemaal gelukt.
Maar er is een begin.
Xander, kan je aanwijzen waar ik moet zijn?
img0122xex-1.jpg

Tnx

Je kan ook heel 'makkelijk' (maar met iewat meer werk) door aan de bestuurders kant. Helemaal onderin aan de rechterkant, onder je ruitenvloeistofreservoir en dan moet je je velg afnemen en de plastieke kap. Dan kan je daar de draad verder trekken en dan is er daar ook een 'ingang' naar binnen. Dan kom je uit aan de hendel voor de motorkap open te doen.

Nee hoor, er is zelfs nog een veeeel makkelijker manier: vanaf de accu, door het binnenscherm (dus over de modderkuip) kom je zo onderaan de A-stijl uit en daar zie je een rubbertje zitten net boven de grote kabeldoorvoerrubber naar je deur toe. Voorzichtig een gaatje prikken en zo kun je de kabel door de A-stijl naar beneden en naar achteren doorvoeren.

Nou het is nog niet helemaal gelukt.
Maar er is een begin.
Xander, kan je aanwijzen waar ik moet zijn?
img0122xex-1.jpg

Tnx

Linksboven waar de veren zitten vastgeschroefd zit dat zilveren rubber, daar kan hij doorheen. Alleen even het uiteinde afsnijden van het rubbertje.

@Maik ik zal ff wat pics maken ;)

Daar heb ik m ook doorheen getrokken, het is wel priegelwerk. Wellicht handiger om het dashboardkastje uit te bouwen.
De dorpel kan je gewoon voorzichtig lostrekken en dan via de zijkant de kabel onder de bank leggen.
Helaas ben ik vergeten foto's te maken van mijn werkzaamheden.

Ik heb het 2dagen gelden gedaan zoals ik paar posten hierboven heb uitgelegd.

Nadat je de velg en wielkuip verwijderd heb kan je naast de deur nog een plastieke plaat uitvijzen.

draad3-1.jpg

Dan achter het scharnier zit een rubberen dopje dat je eruit kan trekken.

draad2-1.jpg

Als dat eruit is kan je makkelijk een draad naar binnen trekken. Die komt dan uit achter het gedeelte waar ook de hendel zit om de motorkap open te doen.

draad-1.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!