Donderdag TSI opgehaald en vrijdag terug naar de dealer

Ik heb afgelopen Donderdag 31-03 mijn nieuwe TSI opgehaald en vrijdag staat hij alweer bij de dealer omdat alle toeters en bellen gingen branden :( .

De verkoper constateerde dat hij op 3 cilinders liep.......
Ik heb een Seat Alhambra meegekregen....


Ik niet blij ben... :evil:
 
Oei Oei, gebeurd vaker. Ook in een fabriek werken mensen en zoals we allemaal weten maken die fouten.

Het is natuurlijk wel echt kut, vooral om je hem net in ontvangst hebt genomen. :roll:
 
Ik heb van die geur boompjes onder de motorkap gehangen na een tip van mijn kennis uit Oostenrijk die vervangt ze om de 2 maanden en je hebt geen last weer.

Positief bijwerking als je langs mijn Polo loopt ruikt hij naar lavendel :idea: Big Grin
 
Nee geen ander probleem. De garage heeft mij de kabel laten zien dus moet er van uit gaan dat het zo is. (niet dan...).

Heb nu 1000 km op de teller en geen probleem meer gehad..... gelukkig. Ik trek hem door tot 4000 toeren (als hij warm is) en hij trekt als een beest...... Binnenkort ga ik na Duitsland en ga de snelheid langzaam opvoeren... 140-120, 160-140, 170-150......
 
Hmmm 198/199 km/h hij tipt nog net de 200 km niet aan.

190 km in z'n 5, max 5000 toeren en dan naar z'n 6 dan trekt hij naar (bijna) 200 km
En als je 120 km rijd in z'n 6 en geef je dan gas dan spurt hij ook zo naar (bijna) 200 km.
Hij heeft nu 1500 km gereden als alles goed los is dan red hij de 200 km wel.

Er is maar 1 nadeel........ Hij zuipt dan als een "water buffel" maar ja voor wat hoort wat Big Grin .

Normaal draait hij 1 op 17 als je normaal gas geeft en op tijd schakeld.
En dat voor een 1200dertje.... :twisted:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!