Dodehoeksensor niet meer leverbaar op AW

Kreeg net een telefoontje van de dealer dat de dodehoeksensor niet meer leverbaar voor onbepaalde tijd. Ook wordt de sensor geschrapt uit alle backorders van auto's waar nog geen definitieve productiedatum voor is vastgesteld. Wat bij mij dus het geval is.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Kreeg net een telefoontje van de dealer dat de dodehoeksensor niet meer leverbaar voor onbepaalde tijd. Ook wordt de sensor geschrapt uit alle backorders van auto's waar nog geen definitieve productiedatum voor is vastgesteld. Wat bij mij dus het geval is.
Wanneer had je je auto besteld? Vind t raar want t is bekend dat er nieuwe pakketten komen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Ik denk dat t mee valt. Op Duitse sites word hier helemaal niet over gesproken. Duitse Fora...
Denk dat t mee valt, zoals gezegd: Er is een herschikking van paketten gaande, ivm modeljaar 2020. Iets met Blindspot+ ipv Blindspot.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Er werd mij echt letterlijk verteld dat blindspot uit de order wordt geschrapt en dat ik het bij levering dus ook niet heb. Werd hier zelfs apart voor gebeld. We gaan het zien... Kan er zelf ook weinig aan veranderen:)
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Mijn order is een maand later ingevoerd en bijna alle opties heb ik er op zitten waaronder blindspot,
maar ik heb nog niets gehoord van mijn dealer dat dit geschrapt gaat worden.
Ik heb net zoals jou een AW Highline 1.5 in bestelling staan.
Ik wacht het wel even af wie weet krijg ik nog een telefoontje en misschien niet.
Neem aan dat ze niet zomaar een order kunnen aanpassen zonder het aan de klant mee te delen.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
Nou vandaag te horen gekregen dat idd de dodehoeksensor niet meer te leveren is. Polo begin maart besteld. Ik heb terug gemaild voor meer informatie, wellicht dat er nieuwe pakketten komen voor 2020 en er nieuwe opties zijn voor de spiegels(lane assist oid) waardoor deze optie niet meer wordt geleverd en of de nieuwe pakket er dan op kan. Ben benieuwd.
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI 150pk DSG 
Vraag jullie dealer eens naar het PFC pakket. Die is een nieuw pakket voor het 2020 model. Hierin zit Sideassist, Laneassist en Spiegelpakket.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Ik heb vandaag van de dealer gehoord dat de blindspot niet geleverd kan worden, Dus de verhalen kloppen wel.
Ik heb nog niks gehoord. Tevens wist mijn dealer al bij bestelling te melden dat het in een nieuw pakket zou komen, het PFC pakket. Maar goed, ik wacht het af. Vind het idd te toevallig dat nu 3 mensen hier op het forum alleen al dit nu toch te horen krijgen.....
 
Volkswagen  Polo AW  1.0, 115pk 
Zonde dat er geen andere oplossing af fabriek mogelijk is. Blijft raar dat ze zeggen sorry niet leverbaar, maar ook niet met een alternatief komen. Volgens mij hebben we gewoon pech
 
Volkswagen  Polo AW  1.5 TSI - 150pk 
Zonde dat er geen andere oplossing af fabriek mogelijk is. Blijft raar dat ze zeggen sorry niet leverbaar, maar ook niet met een alternatief komen. Volgens mij hebben we gewoon pech

Dat vindt ik dus ook. De order is immers ingeschoten met de dode hoek sensor. Dus een alternatief zou niet misplaatst zijn.
Maar zoals ik al gezegd had ik heb nog niets vernomen
Ik zal na de zomer er wel eens over informeren bij mijn dealer want het enigste wat ik nu weet is een verwachte leverdatum voor het einde van het jaar.
Hopelijk is er dan ook meer bekend over de pakketten van 2020
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.5 TSI 150pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!