Diverse vragen

chucknorris

Bekend lid
1,240
242
83
Heren,

ik heb mijn huidige auto verkocht ( VW Corrado). Nu wil ik graag een polo 6R aanschaffen. Op het werk hebben wij er 2 staan (keuze zat dus :mrgreen: ). Die ik op het oog heb is van 11-2010

Helaas zit hier enkel een simpele Pioneer radio in, nu wil ik er graag ( mits ik de Polo koop) er een RNS 510 in, is dit mogelijk ? Of moet ik dan ook de complete kabelboom vervangen? En is de RNS 315/310 is die standaard wel mogelijk?
IS het ook mogelijk om het stuur te vervangen voor een multi functioneel stuur (ik bezit zelf een legale licentie voor de VCDS, coderen is dus geen probleem).
En hoe zit dat nou met de mistlampen en de dlr, is de kabelboom al aanwezig of kun je een kant en klare set kopen, en die er in monteren, coderen en het werkt?
EN als klap op de vuurpijl, een camera in het achterklep logo, is dit mogelijk ?

Mijn dank is groot!
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Volgens mij zijn al je vragen al eens eerder aan bod gekomen (de zoekfunctie al geprobeerd?). Zo uit mijn hoofd (dus garantie tot de deur ;)) zijn dit de antwoorden op je vragen:

RNS510 mogelijk?
Dit zou moeten kunnen. Codering is wellicht nodig. Wellicht heb je ook een adapter nodig om van een enkele antenne-aansluiting naar een dubbele te gaan.

RNS 315/310 mogelijk?
Hier geldt hetzelfde voor.

Multi-functioneel stuur mogelijk?
Ja, maar let goed op dat de airbags niet (altijd?) uitwisselbaar zijn.

Mistlampen
Of de kabelboom er al ligt, weet ik niet meer. Er zijn in ieder geval setjes voor te koop, o.a. bij Kufatec.

Camera in achterklep logo?
Ja, dat is mogelijk, maar daar moet je wel wat voor aanpassen. De bevestigingspunten ervan zitten bij het logo anders dan bijvoorbeeld bij een Golf VI.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
deMercer zei:
Camera in achterklep logo?
Ja, dat is mogelijk, maar daar moet je wel wat voor aanpassen. De bevestigingspunten ervan zitten bij het logo anders dan bijvoorbeeld bij een Golf VI.

wel alleen icm met een RNS510 of aparte scherm :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Heren bedankt :), ik heb nog even zitten google'en, en ik heb inderdaad een adapter gevonden voor het logo met camera voor de Polo 6R.

Weet iemand ook toevallig dit,

Als ik er een RNS510 monteer met camera, en ik monteer een orginele set PDC sensoren, krijg je de PDC sensoren dan ook in beeld bij de RNS, of blijft dat puur op geluid?

Edit, als ik http://forum.mypolo.nl/polo-v-6r/7858-pdc-aanmelden.html mag geloven werkt dat inderdaad.

Weet iemand de codering voor een polo 6R ook, voor een RNS, de camera, PDC en mistlampen met dlr? En welke antenne adapter heb ik precies nodig, lees her en der dat er een dubbele adapter op moet?

http://www.volkswagenradio.nl/accessoires/antenne-adapter-fakra-dubbel-dubbel-1.html die adapter voor de antenne dus :)


voor het PDC systeem, heb ik bij kufatec een complete set gevonden, nu geven ze dit aan
Redarding to the OPS function the head unit VW RCD 510 has to have part number 3C8 035 195

moet het dat nummer zijn, of mag hoger ook?

Ik weet het zijn wat vragen, maar ik doe dit normaal bij Chevrolet, en daar kan ik het wel dromen, dit is het eerst voor mij bij VAG. En voor de zekerheid, als de CAN gatewat op het eind een B heeft staan, dan kan ik een camera monteren, rns 510, pdc met ops, en mistlampen met dlr?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Je ziet hem inderdaad bijna niet;

scircco_cam51-600x600.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Heeft iemand ook toevallig een foto cq handleiding liggen voor het monteren van PDC sensoren VOOR ? Achter heb ik gevonden op ERWIN van VAG. Voor kan ik niet vinden, of heeft deze ook markeringen voor de sensoren in de voor bumper net als achter
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Heeft iemand ook toevallig een foto cq handleiding liggen voor het monteren van PDC sensoren VOOR ? Achter heb ik gevonden op ERWIN van VAG. Voor kan ik niet vinden, of heeft deze ook markeringen voor de sensoren in de voor bumper net als achter

De Polo kan je niet krijgen met PDC voor de voorkant dus de voorbereiding zit er ook niet in.

Waarom wil iedereen in 1x parkeersensoren en zelfs camera's? De Polo is zo'n kleine auto en zo overzichtelijk dat die overal op de centimeter nauwkeuring tussen te proppen is zonder schade te rijden zonder PDC en camera's.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!