distributieriem vervangen wat kost het??

surfdude

Nieuw lid
Allen,

Mijn polo blue motion van 2011 begint de 205.000 km aan te tikken en ben dus aan het kijken wat het kost om de riemen en de waterpomp te vervangen plus een klein beurtje olie verversen enz.. Wat is een reëel koste plaatje?

en wie zou het anders voor me kunnen doen? omgeving Nijmegen

Allen,

Mijn polo blue motion van 2011 begint de 205.000 km aan te tikken en ben dus aan het kijken wat het kost om de riemen en de waterpomp te vervangen plus een klein beurtje olie verversen enz.. Wat is een reëel koste plaatje?

en wie zou het anders voor me kunnen doen? omgeving Nijmegen

Hoi had een vraag. Heb ook een polo bluemotion uit 2011. Mijn km teller staat nu op 110.000 moet ik gewoon doorrijden tot 200.000 voor het vervangen van distriebutieriem. Hoor van sommige particuliere garages je kan het beter nu al vervangen.
Vandaag volkwagen dealer gebeld en die zeggen gewoon 5 jaar of 210.000.

Zijn er toch mensen die het veel eerder hebben vervangen.

Economy service - Onderhoud en reparatie - Service en accessoires - Volkswagen

Als ze dit voor een MY10 voor dit tarief willen doen, moeten ze dat ook kunnen voor een MY11.

Vind ik best redelijke tarieven.
Kan bij een niet-dealer vast wel iets goedkoper, maar het gaat om relatief nieuwe auto's en als je die ooit wilt verkopen is "dealeronderhouden" een pluspunt en hoef je onder de streep niet veel duurder uit te zijn.

(en nee, ik heb geen enkel belang bij welke VW-dealer dan ook)

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!