Hoi, heb een Polo met 140k op de klok en bracht de auto naar een 1-mans garage voor vervanging.
Vroeg om heel het set te vervangen, dus incl waterpomp. Kreeg een telefoontje terug dat deze auto de waterpomp aan
de rechterkant van het blok heeft met een eigen riem. Vervolgens wilde ik dit checken, maar kwam tot de conclusie dat ik niet weet welk model ik nu heb.
Ik dacht een 6c 1.0 MPI (3-cil) uit Mei 2015. Of is het AW?
Verder lezend en zoals het ernaar uitziet, wordt de motor gedeeld met de VW Up, en hier wordt de waterpomp -naar het lijkt- niet aangedreven door de distri-riem.
Als het de Up is, dan wordt voorgeschreven de riem na 240k te vervangen.
Iemand die hier wat meer inzicht in heeft?
dank vast, marcel!
Volgens kentekencheck:
Vroeg om heel het set te vervangen, dus incl waterpomp. Kreeg een telefoontje terug dat deze auto de waterpomp aan
de rechterkant van het blok heeft met een eigen riem. Vervolgens wilde ik dit checken, maar kwam tot de conclusie dat ik niet weet welk model ik nu heb.
Ik dacht een 6c 1.0 MPI (3-cil) uit Mei 2015. Of is het AW?
Verder lezend en zoals het ernaar uitziet, wordt de motor gedeeld met de VW Up, en hier wordt de waterpomp -naar het lijkt- niet aangedreven door de distri-riem.
Als het de Up is, dan wordt voorgeschreven de riem na 240k te vervangen.
Iemand die hier wat meer inzicht in heeft?
dank vast, marcel!
Volgens kentekencheck:
Merk | VOLKSWAGEN |
Type | POLO Comfortline BMT 4-deurs |
Kleur | zwart (deep black pearl) |
Bouwjaar | 27-05-2015 |
Nieuwprijs | € 17.266 |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 55 kW / 75 PK |
0-100km/h | 14,3 seconden |
Topsnelheid | 173 km/h |
Transmissie | 5 v., handgeschakeld |
Uitvoering | FM5FM5CF008N2VR27MM00 |
Motorcode | CHY |
BPM bedrag | € 2.461 |
Handelsbenaming | POLO |
Variant | ABCHYB |
Carrosserie | hatchback |
Plaats chassisnummer | r. motorruimte |
Voertuigcategorie | M1 |
Volkswagen
Polo