Distributieriem vervangen 1.4tdi CUSA

Ik heb zelf een SKF waterpomp gekocht en continental riem en rollers kost je ongeveer 280 euro, nu alleen een garage die het voor je kan doen. je moet niet boven de 600 euro uitkomen.
Het vervelende is dat veel garages je heel scheef aan zullen kijken als je met eigen onderdelen aankomt. Ik werk ook in een garage en spreek uit ervaring als ik zeg dat mensen met eigen onderdelen voor een bak ellende zorgen. Heel vaak niet juist, of goedkope prutonderdelen. De garage waar ik werk kan ook enkel blijven bestaan met de winstmarge die zit op onderdelen, daarom houden garagehouders er ook echt niet van.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Het vervelende is dat veel garages je heel scheef aan zullen kijken als je met eigen onderdelen aankomt. Ik werk ook in een garage en spreek uit ervaring als ik zeg dat mensen met eigen onderdelen voor een bak ellende zorgen. Heel vaak niet juist, of goedkope prutonderdelen. De garage waar ik werk kan ook enkel blijven bestaan met de winstmarge die zit op onderdelen, daarom houden garagehouders er ook echt niet van.
Dat snap ik, het ligt ook aan de contact tussen jou en de garage. Maar over het algemeen wordt dat niet gewaardeerd eigen onderdelen. maar Met 1.4 TDI kan er niet veel mis gaan met onderdelen. Ze hebben allemaal een electriscke waterpomp en de riem en rollen zijn op elke polo 6c 1.4 TDI hetzelfde.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 105PK --> 130PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!