Distributie interval MPI motor 2019

Goedemiddag samen .

Ik ben op zoek naar het interval kilometrage voor het vervangen van mijn distributie (Polo 1.0 benzine zonder turbo) KM stand is nu 159000 km tevens op zoek naar onderhouds inspectie lijst met kilometrage wat bij welke kilometrage vervangen moet worden.
Ik heb de Polo gisteren opgehaald den wil het onderhoud graag zelf gaan doen (hobby monteur).
Alvast bedankt voor het meedenken en fijne dagen gewenst
Gr Willem
 

Bijlagen

  • 127928984.jpeg
    127928984.jpeg
    72.6 KB · Weergaven: 21
Kutpoplo12345@  Polo 6  MPI 80pk 
er is geen onderhouds interval van uit volkswagen , inspecteren en kijken of hij nog goed is (beschadigd),
zo ver het andere is 30k voor olie , 2 jaar remvloeistof , 60dkm voor bougies , 90dkm voor luchtfiler, interieur filter 2 jaar 30dkm.
saaie auto's voor onderhoud .... distributie riem kan je eventueel bij 210dkm vervangen denk wel aan dat beide nokkenassen verstelbaar zijn
 
Laatst bewerkt:
volkswagen  Polo 6c  1.0 mpi 55kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!