Discovery media mib2 pq

Hallo,

Ik heb sinds 2 maanden een volkswagen polo 6r gti. En ik had een RNS 315 met bluetooth en usb erin.
Nou heb ik me vanavond een discovery media mib2 pq erin gezet. Maar als ik wil bellen dan verstaat diegene mij aan de andere kant niet.
Hoe kan ik dit werkend krijgen?

Gr. Maikel
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  1.4 tsi 
Of de microfoon, als je die al had, goed aansluiten.
Je moet 2 draden omdraaien in je blauwe blokje.
(als ik mij nog goed kan herinneren)
 
Laatst bewerkt:
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
3DFE3B68-84D5-4451-8A72-F5DBF8392E83.jpeg6487A9F3-E714-42EA-B1F3-D763B4512464.jpeg
Ik heb uit mijn originele quadlock foto 1.
Daar gaan 3 kabels in, een gele een grijze en een groene.
Bij foto 2 is mijn quadlock adapter daar gaan alleen een blauwe en een groene in de blauwe stekkers. Kunnen jullie me helpen met dit op te lossen?
 
Volkswagen  Polo 6r GTI  1.4 tsi 
  • Haha
Waarderingen: iichel en DeeOow
Ja dat gaat weg. Ziet niet uit. Maar weet u mischien hoe ik dit dan netjes kan oplossen zonder onzin even. Ik wil gewoon dat mijn microfoon werkt
je kan gewoon simpelweg dit blauwe blokje eruit halen , deze zit geklemt aan de voorzijde kan je een lipje naar boven duwen en dan het blokje eruit halen.
dan kan je het blokje aan de zeikanten open vouwen, daar kan je dan de klemmetjes van de stekkers induwen en dan kan je het stekkertje eruit trekken. vervolgens weer andersom er in klikken en klaar is kees
 
volkswagen  Polo 6c  1.0 mpi 55kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!