Discover Media - Random Play functie

GertJan

Exclusive lid
VCDS Support
Spritmonitor.de
1,177
328
165
Onlangs eens ff een SD kaartje vol gegooid met heerlijke MP3's, complete albums.
Echter wat me nu opvalt is dat m'n Random Play functie niet werkt naar behoren.
Volgens de manual zou Random play ook Random moeten spelen uit de diverse albums die in verschillende folders staan, echter dit gebeurd bij mij niet.

Zijn er meer mensen die dit hebben, of misschien mensen bij wie het wel werkt?
Of nog mooier ... de oplossing hiervoor.
 
Nee, dat nog niet. Eerste keer dat ik een SD kaartje plaats met meerdere folders, zou normaal gesproken moeten werken.
Reset zou ik kunnen proberen uiteraard, maar ben dan weer een tijd zoet om telefoons te pairen, zenders opnieuw instellen, zenderlogo's plaatsen en zo.
Heb jij ook een Discover Media en werkt het bij jou wel dan ?

Nee heb een rns510
Daar heb ik er geen problemen mee. Het is wel een heel ander systeem natuurlijk.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!