Voorstellen DirkskePolo - Polo 6R BlueGT

Hoi allen,

Hierbij stel ik mijzelf voor, mijn naam is Dirk en kom uit het prachtige Brabant. Sinds december de gelukkige eigenaar van de Polo BlueGT uit 2016, met 45k op de teller. In februari heb ik hem laten chippen bij VagTechniek in Nuenen. Voor nu ben ik aan het rondkijken om hem te verlagen met Eibach verlagingsveren en ga ik de einddemper laten vervangen door een sportdemper. Ook wil ik alle chromen onderdelen in het interieur vervangen, voor hoogglans zwart. Maar daar hebben we nog alle tijd voor.




Polo voorkant.jpgPolo achterkant.jpg
 
Volkswagen  Polo Blue GT 6C  1.4 TSI 180pk & 320nm Vagtechniek 
Mooie wagen man, is je verbruik veranderd sinds het chippen? Wat ik me afvraag: heeft een 6c niet doorgaans de hoekige koplampen?

1587551615395.png
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
  • Leuk
Waarderingen: DirkskePolo
Mooie wagen man, is je verbruik veranderd sinds het chippen? Wat ik me afvraag: heeft een 6c niet doorgaans de hoekige koplampen?

1587551615395.png
Qua verbruik zie ik niet veel verandering. Merk alleen dat de motor meer gaat trillen als ik in 2-cilinder modus rijd, dat ga ik binnenkort uitschakelen. Wat betreft de lampen heb ik geen idee.
 
Volkswagen  Polo Blue GT 6C  1.4 TSI 180pk & 320nm Vagtechniek 
Hoi allen,

Hierbij stel ik mijzelf voor, mijn naam is Dirk en kom uit het prachtige Brabant. Sinds december de gelukkige eigenaar van de Polo BlueGT uit 2016, met 45k op de teller. In februari heb ik hem laten chippen bij VagTechniek in Nuenen. Voor nu ben ik aan het rondkijken om hem te verlagen met Eibach verlagingsveren en ga ik de einddemper laten vervangen door een sportdemper. Ook wil ik alle chromen onderdelen in het interieur vervangen, voor hoogglans zwart. Maar daar hebben we nog alle tijd voor.




Polo voorkant.jpgPolo achterkant.jpg
Welkom!!!
 

Bijlagen

  • Screenshot_20200803-191456.jpg
    Screenshot_20200803-191456.jpg
    401.3 KB · Weergaven: 27
Volkswagen  Polo GT  14i 16V Bluemotion 150PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!