Dinsterzz :: 2011 Volkswagen Polo

bij deze nieuwe foto's,
schroefset komt er dit weekend onder, en dan ook nieuwe foto's natuurlijk.
volgende week worden alle nieuwe stukken geschilderd, en ergens na de winter worden alle zwarte plastieken onderstelen in glanzend zwart gespoten, samen met het dak Big Grin

ook zit er ondertussen een skytune uitlaat onder Big Grin

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
rras kit, de velgen staan er naar mijn mening wel mooi onder, maar de foto's zijn niet echt duidelijk.
nu komen ze wat klein over, maar stonden voordien ook op een verlaagde polo en was echt mooi Stick Out Tongue
heb iik nog een wintersetje liggen, maar das nie voor direct

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
mocht ik dezelfde velg in een maatje groter vinden zou ik ze nog durven kopen ook, maar die bumper en lampen enzo kosten mij een aardige kluit, alsook ik bezig bent met een nieuwbouwwoning, dus voorlopig komen er geen te grote kosten meer Big Grin
en de bumper was mijn vriendin haar idee, want de orginele bumper met andere uitlaat vond ze niet mooi, en de r-line accentueert de uitlaat, vind zij...
volgens mij geeft ze gewoon graag geld uit Big Grin

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
ik had ze eerst rood geschilderd de remklauwen, maar vind het nu net iets mooier. is mooi vlak, in tegenstelling dat de originele klauwen niet echt aantrekkelijk zijn.
gti remmen zijn net iets te duur Big Grin
misschien later nog een conversie, maar momenteel gaat ons huisje voor Big Grin
oja, de wielkassen zijn vooraan ook gerold om net iets lager te kunnen gaan, achteraan was het geen groot succes, maar ook niet bepaald nodig

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
kleine 'update'
nieuwe voorbumper gemonteerd, vorige had schade door kleine aanrijding.
de ecu terug deftig gemonteerd, want die zat wat los.
kabel voor versterker van motorruimte naar binnen getrokken.
voorruit gebarsten, bij het hermonteren van de ruitenwisserbeschermtoestand, deze willen vastkloppen en op de ruit.. 550€ :s
$subwoofer enzo liggen al in de koffer maar ik wacht nog op wat stukjes om alles aan te sluiten.
verder zijn er nog wat stickers bijgekomen :)
foto's volgen wel een deze dagen.

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
info wat bijgewerkt en een rijdende foto toegevoegd Big Grin
komend weekend toch eens chippen, en spacers vooraan.
dan nog achteruitrijcamera inbouwen, aux stekker inbouwen, en fotoshoot Big Grin
dan is de wagen voor mij klaar.
heeft nu ongv 55d km's. en gaat aan ongv. 100d km's buiten.
dan is ons huis af, komt er een gezinnetje en hebben we een gezinswagen nodig (vw tiguan)

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!