DIN radio inbouwen

Sinds april ben ik eigenaar van een Polo 6R 1.2TSI Highline. Ik heb er voor de rest geen opties bijgenomen. Mijn autoradio heb ik zelf gekocht, de JVC KD-R... (DIN formaat). Deze beschikt over Bluetooth en USB. Met de Bluetooth is dus ook een microfoon meegeleverd.

Na meermaals het laten in -en -uitbouwen van de radio door de dealer (vanwege trillingen), wil ik dit zelf ook kunnen. Aansluiten van kabels is geen probleem, maar het inbouwen in de middenconsole wel.

Kunnen jullie mij helpen om dit te doen? Een belangrijk aspect is dat ik de microfoon op de stuurkolom wil plaatsen. Hartelijk dank!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!