dimlicht symbool in AID bij lichten aan. polo AW

hallo,
is het mogelijk om het dimlicht symbool (groen) in AID bij lichten aan in een polo AW te programmeren?
mijn lichten staan in bijna alle omstandigheden op auto, aangezien bij et miste vermindering van licht, ook bij grijs weer en mist de lichten zonder problemen aanspringen, ook bij regen.
het zou natuurlijk wel handig zijn mocht je dit ook kunnen zien op je AID natuurlijk. wat ik in men vorige wagens wel te zien kreeg. het symbool voor de grootlichten(blauw) dat komt er wel op..
volgens mijn gaat de verlichting van het AID wel iets minder fel branden als de dimlichten aan gaan maar dat is nie echt opvallen.

mvg, Marc
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als hij op (auto) stand staat brand auto geel dacht ik, en de LED's van mijn LED verlichting dan vooraan. En als de dimlichten(LED uitvoering) dan zouden aan gaan enkel het dimlicht symbool (groen) dan moeten aan gaan op de schakelaar? of heb ik het verkeerd voor?
ik zal er de volgende keer proberen op te letten.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als hij op (auto) stand staat brand auto geel dacht ik, en de LED's van mijn LED verlichting dan vooraan. En als de dimlichten(LED uitvoering) dan zouden aan gaan enkel het dimlicht symbool (groen) dan moeten aan gaan op de schakelaar? of heb ik het verkeerd voor?
ik zal er de volgende keer proberen op te letten.
dan brandt je auto oranje en je stadslichten symbool groen
 
Volkswagen  X  X 
dan brandt je auto oranje en je stadslichten symbool groen
als ik hem op auto zet brand deze al direct Orange, en als men lichten aan gaan blij dit Orange en brand men stadslichtsybool niet.
stadslichtsybool en dimlichtsymbool branden enkel als ik die manueel selecteer blijkbaar.
Je kan bij je menu instellingen lichten aan laten gaan bij regen.
dat stond standaard al zo ingesteld bij regenwerk perfect. ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
als ik hem op auto zet brand deze al direct Orange, en als men lichten aan gaan blij dit Orange en brand men stadslichtsybool niet.
stadslichtsybool en dimlichtsymbool branden enkel als ik die manueel selecteer blijkbaar.

dat stond standaard al zo ingesteld bij regenwerk perfect. ;)
raar bij mij is het zo dat als dimlicht aanstaat dat stadslichtsymbool groen is en auto op oranje
 
Volkswagen  X  X 
ja dat lijkt mij ook heel logisch, maar dat is bij mij het geval niet. paar keer op gelet vandaag. ook bij het in men garage zetten van de wagen. lichten gingen aan maar geen groen stadslichtsymbool.
dacht eerst dat het mss kon te maken hebben met de functie DRL off bij handrem op, maar dat zou al heel raar zijn maar toch even getest. blijft hetzelfde ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
ik heb het eens nagekeken, alle lichten werken normaal in alle standen behalve als ik hem manueel op standlichten zet, gaf men display aan dat ik men lichten moest aanleggen. wagen paar keer uitgelezen en geen enkele fout te vinden.
ook eens alle aanpassingen die ik gedaan had een voor een eens uitgeschakeld en terug gezet. gaf ook geen resultaat.
wat me toen ook is opgevallen en de vorige keren niet. is dat als men lichten aan gaan, dus ook normaal alle binnenverlichten aan gaat behalve de verlichting in de bedieningsknoppen in men deuren. en nu komt de kat op de koord! als ik men schakelaar uit trek om me achtermistlicht aan de leggen gaan alle lampjes op men schakelaar aan(dus ook groen dimlicht en et grootlicht) en gaan ook de bedieningsknoppen in men deuren branden..
wie kan daar nog aan uit??
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!