Dimlicht DLR uitschakelen

Dat is mooi, dat met die pin ga ik proberen. Ik wil (zie ook andere topic over Dectane Dayline) dat de led's die stadslichten zijn als dagrijverlichting branden als de schakelaar in de 0-stand staat. Die pin haal je uit de stekker van de schakelaar zelf toch :roll: ? En is die ook weer terug te steken, of kost dat dan een schakelaar . . . ?

Buiten dat moet ik de drl in de bumper uitschakelen via VAGcom. Weet iemand op welke plek in VAGcom dat kan ?
 
Die pin haal je uit de stekker van de schakelaar zelf toch :roll: ? En is die ook weer terug te steken, of kost dat dan een schakelaar . . . ?
3 manieren: stekkertje uit schakelaar (lastiger + meer geduld), pinnetje omhoog of omlaag buigen (breekt niet zomaar af) of een soort krimpkous om het pinnetje doen waardoor er geen contact is.

Misschien hier? bij mij werkt dit niet.
VCDS:
09 Central Electrics > Long Coding > Coding Helper

Byte 23, Bit 2 - Aanzetten/uitzetten (DRL in je mistlampen)
Byte 23, Bit 3 - Uitzetten (DRL in je koplampen)
 
Het kan zijn dan je ook nog je Nordic setting moet aanpassen. Weet zo niet de Byte/Bit instellingen, maar die zorgde er bij voor dat de stadslichten bleven branden in stand 0.
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Het kan zijn dan je ook nog je Nordic setting moet aanpassen. Weet zo niet de Byte/Bit instellingen, maar die zorgde er bij voor dat de stadslichten bleven branden in stand 0.

Bij mijn BM van 2011 met standaard H4 koplampen blijven bij nordic setting ook de stadlichten branden in combinatie met de DRL in de bumper, ik heb er nu allemaal maar LED's van gemaakt DRL plus stadslichten...
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!