Digitale Snelheidsmeter

andy1995

Bekend lid
725
52
47
hallo goedenavond, vorig week had ik een lege accu omdat ik mijn bluetooth nog verbonden had terwijl de auto niet aan stond maar wel in contact zat. toen ik hem wou startte sloeg hij niet aan, pas na de 3x sloeg hij pas aan, sindsdien klopt mijn digitale snelheids meter niet meer. bij een volle tank zegt het dat ik nog 600km kan rijden. terwijl in mijn tank 45lit in kan gaan.wat mijn vraag is wat kan ik doen om dit te resetten zodat ik de juiste aantal km´s die ik nog kan rijden tevoorschijn kan krijgen?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
Waarschijnlijk heeft de bcm zich gereset naar default setting en dat is 600 km. Na een poosje te rijden past de bcm dit aan naar actueel verbruik. Dit kan beteken dat over 80 km je opeens nog 610 km kan rijden. Heb ik ook gehad toen mijn auto nieuw was.
want ik heb namelijk al meer dan 400km gereden en het is nog steeds niet normaal?
 
Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!