Diepe kras..

Cruz

Bekend lid
883
315
72
Spelend kind met fiets tegen mijn Polo aw aan.. helaas heeft niemand iets gezien.. is de 4e auto bij mijn in de straat.. kinderen fietsen tussen de geparkeerde auto's door.
Ouders worden in Whatsapp al aangesproken om hun kinderen die niet te laten doen..

Maar nu zit ik met 250€ schade..als ik het laat spuiten door schadeherstelbedrijf.

Of kan ik dit ook zelf oplossen met een lakstift etc? Ik heb commandant gebruikt en is wel iets minder geworden dan deze foto's.. deze foto's zijn voordat ik commandant had gebruikt..

IMG_20200328_095043.jpgIMG_20200328_110155.jpg

Zag namelijk dit filmpje
maar geen idee of dit van toepassing is op mijn probleem..
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Spuit er eens wat water op. Is de kras dan niet meer te zien, is hij niet door de lak heen. In principe kun je dan de kras met een stevige polijstbeurt verwijderen.
Voel ook eens met je nagel over de kras, voel je de kras krijg je die er hoogstwaarschijnlijk niet meer uitgepoetst.
Als de kras te diep is zal je het helaas moeten laten spuiten of opvullen met een lakstift.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en M.U.Y
Balen zoiets. Lakstift zul je blijven zien. Zie mijn topic over bumperschade. Bij mij zit het onder aan de bumper en daar stoort het me niet zo. Maar op deze plek lijkt het me storender.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!