Deze week nieuwe polo BM bestellen.

Ik zeg: rood leer.... Als je dat in het echt ziet is het vaak nóg mooier. Een vorige auto van mij had het ook. Voordat ik hem in het echt zag had ik zoiets van: wat een p**ierbak, maar toen ik hem in real live zag.... was ik dus verkocht -en de auto ook. Ter illustratie nog even een fotootje:
[resize=600:126eksmb]http://dl.dropbox.com/u/25092780/IMG_0642.JPG[/resize:126eksmb]

Misschien ook een ideetje voor in mijn zwarte Polo....
 
BJF zei:
Ik zeg: rood leer.... Als je dat in het echt ziet is het vaak nóg mooier. Een vorige auto van mij had het ook. Voordat ik hem in het echt zag had ik zoiets van: wat een p**ierbak, maar toen ik hem in real live zag.... was ik dus verkocht -en de auto ook. Ter illustratie nog even een fotootje:
[resize=600:e573b2jn]http://dl.dropbox.com/u/25092780/IMG_0642.JPG[/resize:e573b2jn]

Misschien ook een ideetje voor in mijn zwarte Polo....


smaken verschillen, is maar goed ook... :lol:
Je moet ervan houden, zou niet mijn 1e keus zijn....
 
Pfff....
Omdat het zo moeilijk is.... vandaag nog maar eens langs gegaan.

Vind wit ook erg mooi met donkere velgen en zwart leer met witte stiksels.

Zag vandaag die bekleding in een Jetta en dat zag er erg erg mooi uit.

En vind wit met donkere achter ramen er erg stoer uitzien.

En wil een dak raam denk ik, weet alleen niet hoe dat eruit ziet. Is er iemand met een blue motion met een dak raam???

Verder zag ik carbon spiegels in het accessoire boek staan. Weet iemand of dat mooi is op een witte polo? Of is dat een beetje te?? Die carbon middenconsole vond ik best mooi.

Wil aanstaande maandag bestelling definitief maken.
 
WBPoloGti zei:
(...)
smaken verschillen, is maar goed ook... :lol:
Je moet ervan houden, zou niet mijn 1e keus zijn....
Gelukkig verschillen smaken inderdaad Big Grin Maar als gezegd: op de foto leek het mij eerst ook niet je dat, maar in real life.... Ik zou zo dezelfde combi weer kiezen.

@Momo: sterkte met alle keuzes. Je hebt het maar zwaar Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!