Deva :: 2012 Volkswagen 6R

Klinkt als een lekker wagentje!Big Grin
En die proefritten komen mij ook bekend voor, heb ik eerst ook gedaan :lol:
Maar dat was nog in de periode dat de ibiza st nog niet uit wasStick Out Tongue

Maar wat zou de levertijd zijn op de auto?:)
 
VW  6R  1.2TDI 
Inmiddels m'n polo binnen... al 5 weken onderhand :-(. Ik kan niet echt vergelijken, want ik kom van een VW Caddy af. Maar het rijd echt heerlijk. Ook al is het een 3 cilinder BM. Natuurlijk wordt de 1 op 30 niet gehaald, maargoed, ik geniet van een mooie auto en 14% bijtelling !
 
Eindelijk 's een mooie blauwe kleur erbij!! Je ziet al zoveel wit en zwart. Als ik het voor het kiezen had, had ik ook zekers te weten voor een blauwe gekozen!
 
Dank u, het valt mij op dat Shadow Blue niet (heel) populair is... Of heb ik nu een opa kleur ofzo? Big Grin

Shadow Blue vond ik (net als Glacier blue) in de reclamefolders niet heel mooi naar voren komen. Maar ik heb er nu een paar in het echt gezien, al stralend en sprankelend in de zon, dan lijken ze toch wel héél erg gaaf hoor. Niks opakleur. Supervet juist.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!