Deursloten

Mijn deursloten zijn een beetje aan het slijten ben ik bang. Mijn rechter deur hoor je het mechanisme draaien, maar 50% van de tijd blijft hij gewoon op slot zitten. Links hoor je ook van alles kraken, werkt gelukkig nog wel. Alleen de deurschakelaar is niet helemaal goed, want hij ziet niet dat mijn deur open of dicht is. Dit gaat allemaal via afstandsbediening, sleutel hoeft niet in het gat.

Is dit "gemakkelijk" zelf te maken? Ik heb hier geen ervaring oid mee, ik vind op internet gemixte verhalen over zelf niet aan beginnen en mensen die het wel zelf doen.

Edit: oud thema van mezelf gevonden. Excuses.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!