deurslot

Beste polorijders,

Ik heb vanmiddag mijn deurslot (bestuurderskant) gerepareerd.
Dit heb ik gedaan omdat ik dacht op deze manier van mijn ''rare kwaaltjes'' af te zijn, echter heeft dit niet geholpen.

Centrale deurvergrendeling werkt nog steeds alleen maar vanaf bestuurderskant, bij openen van bestuurdersdeur nog steeds geen binnenlicht, bij openen van bestuurdersdeur nog steeds geen ''lichtverklikker''.

Kan het zijn dat ik via vagcom iets zou moeten instellen?
Zo ja, hoe zou ik dit moeten doen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten Kenny
 
Er valt weinig te controleren, de schakelaar zit in het slot zelf. Maar gezien je problemen zal het dat zijn, is een bekend probleem bij de Polo en Golf 4. Reparatie is voor zo ver ik weet niet of nauwelijks mogelijk.
 
Op VWforum is er iemand (Frank uit Apeldoorn)) die deze slotjes repareert. Wellicht kan hij jou helpen. Indien je wil PB me ff dan stuur ik je zijn emailadres.
 
ik heb precies het zelfde probleem, maar heel soms doet het slot het, en dan voel ik, met het draaien van de sleutel, dat ie een beetje blijft haken (een kleine tik) dan werkt alles, maar als het probleem zich voordoet dan voel ik ook niks tijdens het draaien met de sleutel
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V (high line) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!