Strider1985
Nieuw lid
Hey allen,
Vanavond wou ik even wat spullen uit mn Polo halen, en deze stond netjes op slot (in de garage). Toen ik de sleutel in het slot stak en naar rechts draaide, ging mn Polo gewoon van het slot maar bleef een beetje hangen/ging wat stroef met als gevolg dat mn ramen open vlogen. Dit is bekent, gebeurt me wel vaker
. Maar het probleem is; ik kreeg de sleutel niet terug in de normale positie... Even wat slotontdooier tussen de sleutel en het slot gedaan, maar niets hielp! Na wat wrikken, waarbij het hele slot ronddraaide, kreeg ik uiteindelijk mn sleutels terug. Maar nu, krijg ik de auto niet meer op slot! Het slot draait dus gewoon door. De deur van de bijrijder wil nog wel op slot. Zelfs van binnen kan ik het pinnetje niet volledig meer indrukken! Ook het electronische slot (dus dat knopje op mn deurpaneel) werkt niet meer aan de bestuurderskant! Is mijn slot nou stuk? Is dit een storing? Of is er van 'binnen', in het deurpaneel iets niet in orde? Kom er niet uit... Wie kan mij helpen, of moet ik toch maar naar de garage?
Vanavond wou ik even wat spullen uit mn Polo halen, en deze stond netjes op slot (in de garage). Toen ik de sleutel in het slot stak en naar rechts draaide, ging mn Polo gewoon van het slot maar bleef een beetje hangen/ging wat stroef met als gevolg dat mn ramen open vlogen. Dit is bekent, gebeurt me wel vaker