Deukje/welving in motorkap polo 9n3

Een tijdje terug heb ik me op dit forum aangemeld met wat vragen die ik had over een polo 9n3, dit omdat ik er 1 aan wou/wil schaffen. Spoedig heb ik een auto nodig dus ben rond aan het kijken voor een mooie en goede polo 9n3 voor circa €6000,-. (Tips welkom uiteraard. Op zoek naar een zwarte, zilveren of antraciet grijze nederlandse wagen met goede km-stand.)

Het punt is dat ik een aardig wagentje gezien heb alleen deze heeft een deukje (de verkoper noemde het een "welvinkje") in de motorkap. Ik vraag me af of dit soort deuken er makkelijk uit te halen zijn. Een motorkap is vaak, of altijd, gebouwd uit 2 platen dus de deuk lijkt me niet van de binnenkant uit te tikken.
Ben vergeten te vragen waar het plekje precies zat maar volgens mij heb ik op de foto kunnen ontdekken dat het aan de rand grenst t.h.v. het VW embleem.

Mocht er iemand ervaring hebben met dit onderwerp of er iets vanaf weten hoor ik het natuurlijk graag!
Thanks.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!