Dergelijke terugroepacties en Tuning

Quot

Actief lid
252
5
39
Hey mensen,

iets wat ik me afvroeg, hoe werkt dat nu als je je tuning al hebt laten verrichten en je moet bij de garage terugkomen voor zo'n terugroepactie die momenteel van kracht is.

Neem aan dat dat direct over je chiptuning heen schrijft en dat je dus weer terug moet naar de tuner om 'm opnieuw te optimaliseren? Of is dit niet het geval? Zulke dingen en mijn anderhalf jaar fabrieksgarantie zitten me nog in de weg om bij wijze van maandagochtend meteen een afspraak te maken (bij JD)..
 
Hey mensen,

iets wat ik me afvroeg, hoe werkt dat nu als je je tuning al hebt laten verrichten en je moet bij de garage terugkomen voor zo'n terugroepactie die momenteel van kracht is.

Neem aan dat dat direct over je chiptuning heen schrijft en dat je dus weer terug moet naar de tuner om 'm opnieuw te optimaliseren? Of is dit niet het geval? Zulke dingen en mijn anderhalf jaar fabrieksgarantie zitten me nog in de weg om bij wijze van maandagochtend meteen een afspraak te maken (bij JD)..

Elke grote tuner zet zonder pardon je software weer terug naar standaard als je dit wilt. Ook andersom, mocht je problemen hebben met de software of mocht je VW dealer deze hebben gereset zetten ze hem zo weer op de gechipte waardes terug. Dit is zeker het geval bij JD-Engineering!

Greets!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!