Dennis1506nl 9n3 1.9 TDI pag 5 foto update

Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

hij staat voor de deur :) hij rijdt echt geweldig :) ik zal in de loop van de week wat foto's maken en hierop zetten, het weer hier in limburg was goed :) alleen hoe meer we naar boven gingen des te slechter werdt het weer, morgen ga ik eens een lekker stukje touren :)
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

hallo allemaal,

ten eerste sorry ervoor dat ik zo lang niets van mij heb laten horen maar had het heel druk op het werk en nog op vakantie geweest en dat soort dingen allemaal.
maar nu wil ik me ook weer gaan richten op het forum en ook op de auto.

ik heb in de tussentijd niet stil gezeten ik heb al een aantal dingen veranderd namelijk:)
andere achterlampen.
type aanduiding van de koffer af.
een kortere antenne geplaatst.
en andere velgen voor de zomer.
aan gezien plaatjes meer zeggen dan woorden,,,,,,,
[resize=700:h756spz3]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-OAK6NYGC.jpg[/resize:h756spz3]
de achterkant:)
[resize=700:h756spz3]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-EIH6YWMY.jpg[/resize:h756spz3]
de voorkant:)
[resize=700:h756spz3]http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-W6MBRGB8.jpg[/resize:h756spz3]
en natuurlijk de velg:)

dit was mijn update weer en hopenlijk komen er snel nog meer:)
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

nog ff een to do lijstje gemaakt wat ik er nu nog aan wil veranderen,

glanzende strip tussen portier raam en achterraam.
gti koplampen.
xenon.
mistlampen.
alle lampen voor zoals statdslicht dimlig grootlicht mistlicht dan allemaal wit maken.
led binnen verlichting.
lederen pook(hoes) en handrem hoes.
gti gril ook de onderste 3.
achter ruiten ongeveer 60% blinderen.
led kenteken verlichting.
luxe kentekenplaten.
en misschien na de hand dan nog wat verlagen maar daar ben ik nog zwaar over aan het twijfelen.

maar eerst lekker op vakantie en erna kopen de weer wat duurdere updates.
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

Toch maar geen OZ's gekocht?
Fijne wasboxen daar bij auto AZ in Landgraaf he?! ik ga daar nu ook altijd, lekker rustig daar.
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

Nee toch maar geen oz:) kwam bij de velgen boer en zag ik die dotz en was meteen verkocht:) en die washboxen zijn zeker fijn:) woon er 2 minuten vandaan:) maar ga er alleen als ik echt veel vliegen heb geraakt:),,, die lijst ga ik begin juni weer aan werken om verder kompleet te maken:)
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

vandaag even bij de heuts geweest en luxe kentekens gehaald, en ook even een setje led stadsverlichting.
zal morgen of van het weekend even foto's maken en posten.
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

och zie net welke polo dit is daar was ik laatst nog naar aant kijken oten ie voor de videotheek stond(hahaha) nette wagen al schreeuwd en smeekt ie om verlaging :lol:
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

jah ik wil hem het liefste ook verlagen maar mijn moeder woont in de ceintuurstraat misschien ken je die wel,,, en daar zijn echt hoge drempels dus als ik hem laat verlagen dan echt niet meer dan 3 tot 4 cm maar ben nog steeds aant kijken voor een leuke set.
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

ben er vandaag achter gekomen dat de updates toch nog maar even moeten wachten,, aangezien ik een nieuwe distributie moet hebben binnen nu en 5000 km dus daar ga ik deze week eerst maar eens voor bellen.
en dan ga ik wel weer kijken welke grotere update komt, denk dat het als eerste de gti koplampen en mistlampen worden,, kleine updates zullen denk ik wel nog gewoon plaats blijven vinden:)
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

Bas zei:
Komt vast wel goed ;)
Mocht je ergens niet uitkomen dan hoor ik het wel, ik help graag!

bedankt voor de hulp bas;)
maar ik zal er wel uitkomen denk ik:)
komt allemaal goed dan duurt het maar 1 of 2 maanden langer maar het motorisch gedeelte gaat voor het uiterlijke:) want een mooie auto die niet kan rijden is ook maar nutteloos :lol:
 
Re: Dennis1506nl Polo 9n3 1.9 TDI 100PK Comfortline

net even 2 dingen besteld:
[resize=600:2tv171f6]http://i1125.photobucket.com/albums/l600/dennis1506nl/car%20parts/backlogo-1.jpg[/resize:2tv171f6]
en
[resize=600:2tv171f6]http://i1125.photobucket.com/albums/l600/dennis1506nl/car%20parts/chromegrill.jpg[/resize:2tv171f6] :ugeek:
 
Re: Dennis1506nl 9n3 1.9 TDI

zo net bericht van de monteur gehad, volgende week zaterdag kan ik mijn auto brengen dan wordt de distributie met waterpomp, kleine beurt en de airco onderhouden en gevuld,,,, en dat voor maar €350,- ben blij als die weer in orde is:)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!