dempen van cabine voor uitlaat

hallo,

ik heb net een nieuwe einddemper laten monteren, deze maakt mooi lawaai en al wat je wil, maar op de autostrade is het geluid net iets te luid in de cabine..
bestaat er een soort dempingswol? die ik kan aanbrengen aan het chassis die rond de demper zit om zo het geluid wat uit de cabine te houden?

en kan ik ditzelfde product ook gebruiken in men wielkassen om het bandengeluid te dempen?

alvast bedankt!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
Ik zou eerder de binnenkant van de auto doen. Alles wat je er buiten op plakt is een slecht idee in verband met roest. Ik heb een paar maanden geleden mijn achterbak, wielkasten en deuren gedaan. Het doel was bij mij het afrolgeluid van de banden, en verbeteren van de audio installatie. Maar in principe heb je wel wat aan het topic want de materialen en beschrijving komt grotendeels overeen.
http://forum.mypolo.nl/car-entertainment/8188-audio-upgrade-blue-gt.html#post139684

Bij mij scheelt het heel veel, ook het windgeluid is veel minder. Ik had vorige week en leen polo, die maakte echt veel meer geluid.

Open je achterklep, en ga maar eens kloppen. Alles wat hol klinkt of resoneert moet je eigenlijk ontdreunen en dempen.
Gebruik goed materiaal, het is best veel werk en met isolatie spul van de bouwmarkt heeft het geen effect. Verder kan je grotendeels hetzelfde doen als ik, de deuren hoeven niet echt. En wat niet in de beschrijving staat, maar wel echt help in jouw geval, is alle raamstijlen afdichten. Het geluid gaat door raamstijlen naar het dak, en wordt daar versterkt. Als je schuim in de stijlen propt voorkom je dit. Bovendien zit de stijl vlak naast je oor dus hoor je hier vrij snel geluid door. Probeer maar eens.
 
alles wat de algemene kwaliteit van de wagen bevorderd is welkom Big Grin
waar heb je de dempingsproducten gekocht die jij gebruikt hebt? of welke zoektermen dien ik best te gebruiken?
allesinds een mooie how-to die je daar hebt!

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
alles wat de algemene kwaliteit van de wagen bevorderd is welkom Big Grin
waar heb je de dempingsproducten gekocht die jij gebruikt hebt? of welke zoektermen dien ik best te gebruiken?
allesinds een mooie how-to die je daar hebt!

mvg

Je gaat er geen Mercedes s-classe van maken, maar minder geluid in de auto is wel fijner. En hoe harder je gaat, hoe meer plezier je er van hebt. :lol: Als ik mijn deur dichtgooi klinkt het wel als een Mercedes, dat is puur de demping van de deur die bij duurdere auto's veel beter is.

Zoek eens op Silent Coat of Dynamat. Er zijn vast dealers bij jou in de buurt die het verkopen. Ik heb alles bij HifiMotive - Car Audio Supplies | | gekocht.
 
dat wil ik wel doen, maar is enkel van de deur, van het interieur zou ik zelf foto's moeten nemen, maar dat zal voor dit weekend zijn.
ik heb nu silentcoat gekocht(wat duur!) en zal eens zien wat het zegt :)

schema's volgen dus dit weekend.
mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
@dinsterzz Het is wel duur ja, maar Dynamat is nog duurder. Ik ben benieuwd naar het resultaat. Mijn voorste wielkasten heb ik niet gedaan, ik hoor hier veel minder geluid vandaan komen. waarschijnlijk omdat ze grotendeels achter het schutbord zitten.
 
quality comes at a price, zeker? Stick Out Tongue
zal er mij dit weekend mee bezig houden, alsook met de schroefset, en volgend weekend lampen, en dan de auto binnen om de bumper pas te maken en spuitwerken Big Grin
grote plannen, en dan geen geld meer om te tanken :(

mvg
 
Volkswagen  polo 6r  1.2 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!