De polo 6C van Michel6C

Michel6C

Bekend lid
385
221
55
Hallo iedereen.:)

Ik ben Michel, een 23 jarige autotechnicus en kom uit Emmen.
Zelf lees ik al een tijdje mee op het forum en vond het wel tijd om een profiel te maken.

Ik rijdt al meerdere jaren Polo, en momenteel ben ik bezig met m`n 3e.
De Polo die ik momenteel rijdt is een oryx white pearl 6c uit 2017.
En alvast voor de vraag is dat zwarte dak en spiegels origineel ? jaa haha dit was destijds een optie:mrgreen:
Momenteel is er al wat een en ander aan veranderd.

Motorisch heeft hij iets meer power door JD Engineering. stage 1 uit de 1.2 tsi
Heb 2 week na aanschaf direct een schroefset van AP gemonteerd. Ja laag rijden je moet er van houden.
Ook zijn er us-light modules ingekomen en nog wat andere kleine dingen.
Staan nog wel meer dingen te gebeuren maar dit zal in de loop van de tijd wel gepost worden.


 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Bedankt voor het warme welkom !

Ik heb inmiddels alweer wat update`s voor de polo. Ze moeten nog wel gemonteerd worden, maar dat gaat zsm gebeuren. Zag dit setje oz formula grigio corsa hlt 5 staan en vond ze wel wat hebben.. En kon ze niet laten liggen
Ohjaa de OZ naafstickers zijn al besteld want die zaten er helaas niet bij:rolleyes:

Verder zijn de vw logo`s gespoten. Ik heb ze laten spuiten in de zelfde kleur zwart als het dak en de spiegels.

En als laatste pianolak inlegroosters... zelf zit er nu dat highline grijs in, maar ik vind dit persoonlijk mooier

Volgende week worden de voorruiten nog getint... foto`s volgen wel
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Jaa dat klopt haha.
Werd me al 1 aangeboden voor 50 euro. Maar dit leek me ook een beetje veelo_O
Maar ik ga eerst even kijken of ik deze nieuw kan bestellen bij de dealer.
Ook keer voor 75 op marktplaatst gezien..

Misschien keer stukje folie kopen en zelf wrappen haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4i 16V 86PK 5D "GTI line" 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!