De polo 6C van Michel6C

Ik ook, kleine roffel zit erin, meer niet.

6c fulled bestaan niet zover ik weet?
Ikzelf heb 6r led gevulde units, originele units die met led strips gevuld zijn.

Jazeker bestaan de 6c full led koplampen , hier komt geen gloeilamp te pas , najaaa je knipperlicht lampje dan9918F376-554C-4E23-B6D1-BE5A5C5A7454.jpeg
 
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Er staat idd een how to voor de Polo 6r.
Ik vond t zelf een pittige klus, dus lekker uitbesteed vooral ook omdat mijn BCM de LED koplampen niet ondersteund.
200,- bij Cartronic en alles werkt & niks vervangen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Twijfel ook al een hele tijd over de forge dumpvalve.....

Gewoon lekker doen haha Stick Out Tongue
Ik heb hem er opgezet na het chippen , en hij is wel veller op het gas


En die led koplampen ga ik gewoon zelf aansluiten. Scheelt dat dit een 6c is, en ik heb de juiste bcm Stick Out Tongue, dus wat adapters en coderen en klaar
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
Heb je toevallig nog een linkje of de website waar je hem besteld heb?
Ik heb wel eens zitten kijken maar kwam alleen de 6R variant tegen.

Als je het kan en de bcm het aankan, zeker doen! beste upgrade tot nu toe voor mijn.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
@Michel6C Staat jouw polo wel eens bij Century? Ik heb daar meerdere malen een witte polo gezien met Mirabeau velgen en die lijkt verdacht veel op die van jou. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
Heb je toevallig nog een linkje of de website waar je hem besteld heb?
Ik heb wel eens zitten kijken maar kwam alleen de 6R variant tegen.

Als je het kan en de bcm het aankan, zeker doen! beste upgrade tot nu toe voor mijn.


Deze heb ik besteld , goede service bij dit bedrijf.Big Grin
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Golf GTI ED35  2.0TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VM407

Deze heb ik besteld , goede service bij dit bedrijf.Big Grin
Thanks man! hoop geld, hopelijk is het het waard geheheh.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Hahah , shit busted Stick Out Tongue
Dan heb je inderdaad mijn polo gezien , ik werk daar namelijk.
Wat een super gave polo! Na het zien van jouw polo ben ik ook opzoek gegaan naar Mirabeau velgen, met succes! Volgende keer als ik weer langs rijd zal ik mijn ogen openhouden voor een golf 2.
 
Volkswagen  Golf 7 GTD 2.0 TDI 184pk  || Volkswagen Polo 6R 1.6 TDI 90pk (verkocht!) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!