(De)monteren onderlip voorbumper

Polootje

Actief lid
1,220
14
43
Ik wil heel graag (als het weer het toelaat :? ) de standaardonderlip van de voorbumper demonteren en een andere weer monteren...en nu komt mijn vraag:

Hoe zit de originele gemonteerd onder de voorbumper??? Ik heb uiteraard al bij de howto's zitten neuzen, maar niet echt wat gevonden hoe het mot.
Is deze makkelijk los te krijgen? Bij de 6N2 zat deze met klipjes geklikt in de voorbumper, maar bij mijn huidige Polo??? :roll:
 
Ff deze topic weer naar boven halen....Heeft iemand hier überhaupt wel zo'n onderlip vervangen door of een originele of een andere??

Wáár moet je beginnen om die originele lip los te halen? Let wel: wij moeten dit op de koude straat doen, dus er is geen brug bij de hand!!!

Dus wie o wie van de heren techneuten weet het? ;)

En aangezien het dus vandaag perfekt weer is....wilden we dit vandaag nog wel heel erg graag weten... :oops:
 
Alle schroeven die je zit eerst eruit draaien. Dan de eventuele clipjes of lipjes of haakjes of wat dan ook los maken. Und dan de lip eraf trekken.

Is maar een gokje, maar zo zit 9 op de 10 vw's in elkaar
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!