De 17 inch Bonneville velgen

Hoi polo liefhebbers,

Ben ik de enige die er last van heeft of zijn die Bonneville velgen niet schoon te krijgen?

Iemand tips hoe ik ze mooi schoon krijg. Die velgenreinigers in wasboxen hebben totaal geen effect. Heb is een fles all Wheel cleaner van megulars gekocht wat nog wel enig effect had.

Rij een paar km en het lijkt alsof de velgen niet eens gewassen zijn? Vol met remstof en viezigheid.

Of ik poets niet goed/lang genoeg maar het is verschrikkelijk. Nadeel met hoogglanze velgen...
 
Volkswagen  Polo  1.0TSI 
Ja wie mooi wil zijn moet poetsen ;) , nee gekheid misschien na grondig schoonmaken
ze een keer (2x) in de wheelwax zetten dat scheelt echt met schoonmaken.
 
Volvo  -  - 
Met wat maak je ze schoon?

jt83ig0rq3c.png


Ik gebruik altijd Great Lion velgenreiniger Zuurvrij samen met een velgenborstel en een washmitt.
Daarvoor had ik Gyeon velgenreiniger maar die was te agressief voor de velgen.
 
Gewoon auto op de krik, wielen eraf halen en eens flinke wasbeurt geven met emmer warm water en citroen afwasmiddel(vooral binnenkant velg haal je remstof er goed mee vanaf)

Succes
 
VW  Polo 6C/Golf 7  TSI Engine 
alu_teufel_spezial_2017_1L_web58a56a3193ff7_720x600.jpg


Deze velgenreiniger is ook een aanrader!
Inspuiten, paar minuten laten intrekken en dan met de hogedrukreiniger afspuiten.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Wat je vaak hebt bij nieuwe wielen is dat er wat vettigheid op zit waar het stof in achter waardoor het niet een kwestie van afspuiten is.
Even met de hand wassen. of even sealen met de juiste middelen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Ik heb ook de Bonneville velgen. Mooi he ;)
Mijn favoriet: Sonax Xtreme full effect
Alternatief: Monello Non-Ferro
Goed laten intrekken en paars/rood laten worden.
Gebruik in elk geval pH neutraal.
En een handige borstel, eentje die niet sputtert, van microvezel, bijvoorbeeld van Gyeon.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
  • Leuk
Waarderingen: WiZZiEJP
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!