DDR93's Even voorstellen..

Goedemiddag allen, na wat te hebben rondgekeken op het forum is het tijd om mijzelf even voor te stellen. Dave, 24 jaar en sinds een aantal maanden dagelijks plaatjes van Polo's aan het bekijken. Ik heb namelijk een Polo AW Highline 1.0 115PK DSG in White Silver besteld :mrgreen: Levering hoogtswaarschijnlijk eind november. Auto bevat de volgende opties:

  • Executive pakket
  • Style pakket
  • Advance pakket
  • LED pakket
  • R-line exterieurpakket
  • Keyless access
  • Xds sperdifferentieel
  • Spiegelpakket
  • Park assist
  • Active info display
  • Achteruitrijcamera
  • Licht & zicht pakket
  • Winterpakket
  • 18 inch Brescia (van een GTI)
Van mij mag het heel snel november zijn!:cool:
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 115pk 
  • Leuk
Waarderingen: MisterT en Mischa
Bedankt heren voor het warme welkom Big Grin Dat wachten vind ik maar niks. Zie nu dagelijks Polo's rijden en dan wordt het eigenlijk steeds moeilijker.. @Thijspolo6r het is een auto van de zaak, maar dat neemt niet weg dat ik er (nu al) ontzettend blij mee ben :) Voor de plezierritjes heb ik een Matra Murena.
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 115pk 
Ja zeker weten. Mijn huidige leaseauto krijgt meer aandacht dan mijn vriendin :mrgreen: Ben van jongs af aan al een echte auto/ motorfanaat. Ik zie dagelijks leaseauto's die vergelijkbaar zijn met een vuilnishoop en onder de krassen zitten. Dat doet mij stiekem wel pijn..
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 115pk 
Bedankt heren voor het warme welkom Big Grin Dat wachten vind ik maar niks. Zie nu dagelijks Polo's rijden en dan wordt het eigenlijk steeds moeilijker.. @Thijspolo6r het is een auto van de zaak, maar dat neemt niet weg dat ik er (nu al) ontzettend blij mee ben :) Voor de plezierritjes heb ik een Matra Murena.
heb je fun auto even opgezocht, ik kende hem niet. Maar ge-ni-aal die 3 stoelen voorin ! geweldig !
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: DDR93
Gisteren na 6 maanden te hebben gewacht mijn Polo kunnen ophalen. Wat een ontzettend leuke en gave auto om mee te rijden :mrgreen:

m9ma1f.jpg


Z0qzjS.jpg


H6atMk.jpg
 
Volkswagen  Polo  1.0 TSI 115pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!