Datum prikken : M&G Amersfoort.

Welke datum komt het beste uit voor de Meet & Greet Amersfoort.


  • Totaal aantal stemmers
    25
Status
Niet open voor verdere reacties.
ja ik kan ??? alleen op 20 Sept, en hoop dat het Heel Heul mooi weer is ..

Kun je aan geven waar ik aan moet denken ???
in mijn tijd was er:
-kraampjes met VW onderdelen, kermisattractie,
-Popcorn, suikerpin, patatkraam, en psychiaters beschikbaar.
-Elkaar een handje helpen met technische dingen.
-Videootje kijken van uit de auto met big mac.
-Een paar lekkere chickies erbij.
-sprintjes trekken tot concour d'elegance.
-Eventueel met je eigen VW (polo) hangen aan een hete lucht ballon ( wel op eigen risico, en de omwonenden worden hierover geïnformeerd)
-After meeting, chillen met Chips, Cola, waterpijp op Ikea bank, filmpje kijken, En techno dj’s.
-Met als klap op de vuurpijl het vuurwerk natuurlijk..
Op de terugreis oppassen voor alcoholcontrole, roesje uitslapen ook mogelijk in Ikea zelf.
Vergeet geen vergunning aan te vragen..

opmerkingen en/of suggesties hebben schroom dan niet.
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
ja ik kan ??? alleen op 20 Sept, en hoop dat het Heel Heul mooi weer is ..

Kun je aan geven waar ik aan moet denken ???
in mijn tijd was er:
-kraampjes met VW onderdelen, kermisattractie, ( ik vraag wel of @Wicko071 een VW tshirt voor je meeneemt )
-Popcorn, suikerpin, patatkraam, en psychiaters beschikbaar. ( @iichel is de man van de zak snoep )
-Elkaar een handje helpen met technische dingen. ( dat sowieso ! )
-Videootje kijken van uit de auto met big mac. ( als iemand een RNS 510 heeft en een bicmac mee neemt sws )
-Een paar lekkere chickies erbij. ( licht eraan of @qwiznx en of @starsky komen )
-sprintjes trekken tot concour d'elegance. ( het is een leeg en overzichtelijk induss terrein , fk awsome )
-Eventueel met je eigen VW (polo) hangen aan een hete lucht ballon ( wel op eigen risico, en de omwonenden worden hierover geïnformeerd) ( ik zeg doen )
-After meeting, chillen met Chips, Cola, waterpijp op Ikea bank, filmpje kijken, En techno dj’s. ( wees welkom in Swifterbant )
-Met als klap op de vuurpijl het vuurwerk natuurlijk.. ( sterretjes ? )
Op de terugreis oppassen voor alcoholcontrole, roesje uitslapen ook mogelijk in Ikea zelf. ( yolo )
Vergeet geen vergunning aan te vragen.. ( doen we niet aan )

opmerkingen en/of suggesties hebben schroom dan niet.

zie reacties in het rood.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!