Datum kiezen ! Pre kerst Mypolo Meet&Greet

Meeting datum

• Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
1.974
119
Allen,

De voorkeur is uitgegaan naar november. Gaarne de pol invullen qua voorkeursdatum !

Belangrijk : Dit is GEEN officiële mypolo meeting, dus verwacht geen stands of weet ik het voor onzin.
Puur het samenkomen van een aantal leden die elkaars passie delen en elkaars wagens bekijken.
De meetings vinden al jaren lang plaats op deze locatie, en dan niet alleen met VW polos.

WAAR :
De locatie is NIET Ikea Amersfoort, maar 1,1 kilometer verder.
Waarom?

- Bij deze plek kunnen we de auto's mooi neerzetten en foto's maken evt.
- Als het shit weer is kunnen we altijd nog uitwijken naar Ikea.

Leeg industrieterrein
Danzigweg,
3825 Amersfoort

A1 aftrit Amersfoort-Noord
(afrit 13)

ECHTER !
dan nog een stukje doorrijden :

Enkele street view foto's :

• Leuk
Waarderingen: SantanoS

Robster

Premium lid
128
54
30
Ik woon vlakbij dus ik kom denk ik wel even buurten

• Leuk
Waarderingen: capszz

VM407

Bekend lid
1.259
139
Utrecht
Datums zijn voor mij allemaal prima! Polo gaat een deze dagen de verkoop in en geen idee hoe snel de weg is. Anders rijden we mee met @MisterT :)

• Leuk
Waarderingen: capszz

capszz

MyPolo - Team
Sponsor
1.974
119
up up up.

Voor alle nieuwe members, we hebben ongeveer 2x per jaar een meet and greet.
Puur het samenkomen van forum members, hangt altijd een lekkere informele ontspannen sfeer.

Dikke vette aanrader, altijd leuk om mensen van het forum te zien/spreken !

Zijn er nog mensen met een Vagcom aanwezig :) ?

Steve AW R-Line

Premium lid
162
54
Wat kan ik verwachten trouwens als het om bezoekers gaat? Sommige van jullie zullen dit vaker gedaan hebben! Gebeurd het altijd dat alleen de stemmers komen en misschien wat vrienden van hun of komen er vaak veel meer mensen op af dan alleen degene die hier stemmen!?

Jay511

Bekend lid
910
70
Rotterdam
Wat kan ik verwachten trouwens als het om bezoekers gaat? Sommige van jullie zullen dit vaker gedaan hebben! Gebeurd het altijd dat alleen de stemmers komen en misschien wat vrienden van hun of komen er vaak veel meer mensen op af dan alleen degene die hier stemmen!?
Afzeggers last minute, soms een vriendin vriend mee zag ik vorige keer. 'T is sowieso leuk ;) vorige keer waren er +/- 10-12 aanwezig met heerlijk zonnetje. Meeting ervoor echt veel meer Stick Out Tongue

• Leuk
Waarderingen: VM407

NickD

Bekend lid
556
80
25
Die bij de Meern was een mooie, goed weer, rond de 25 wagens en proefritten in een rs3 :mrgreen:
Hahaha dat was leuk hé :mrgreen: - helaas is de RS verkocht dus moet iemand anders ff iets gestoords kopen.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en pigeon

inSaNo

Lid
25
19
is er al een definitieve datum bekend?

Status
Niet open voor verdere reacties.