Offtopic: Maar helaasch geen r32 haha.het scheelt @WobbleKid heeft ook een golf
Doet VAGCOM het ook op een Golf Mk7 trouwens? Zou wel even wat willen aanpassen indien mogelijk...
Offtopic: Maar helaasch geen r32 haha.het scheelt @WobbleKid heeft ook een golf
Ik neem mijn vagcom mee..Offtopic: Maar helaasch geen r32 haha.
Doet VAGCOM het ook op een Golf Mk7 trouwens? Zou wel even wat willen aanpassen indien mogelijk...
Google op:
Dan hou ik me ook aanbevolen als kandidaat heheIk neem mijn vagcom mee..
We kunnen ff kijken..
Met al die techneuten komen we zeker uit
Vag neem ik ook mee als back-upIk neem mijn vagcom mee..
We kunnen ff kijken..
Met al die techneuten komen we zeker uit
Kom je toch ook naar de mini-Golf-meeting, twee straten verder..Ik ben er ook. Maar helaas nog niet met de Polo...
Ik zal wel zielig m'n auto ergens anders parkeren
Ik had gehoopt dat jij dat wist.. Nu moet ik het zelf uit zoeken..Offtopic: Maar helaasch geen r32 haha.
Ik ga proberen iemand te fixxen, locatie isner perfect voor wij doen vaker dat soort shootdIemanvoore durft om rolling shots te maken met de koffer klep open?
Als de pol klopt, 14Hoeveel auto's zullen er nu ongeveer aanwezig zijn op de meeting zondag?
Werkt prima, alleen de beschikbare opties is dan weer wat anders. Als er een Discovery Pro navigatie in zit kan dat niet via VCDS (DVD vrijschakelen), daar moet namelijk firmware voor geflashed worden. Daar kan je kabels voor kopen, a 100-150 EUR, die je in de OBD2 poort kan insteken en die dan de navigatie flashed, of via VAG CAN Pro kabel. Er zijn ook wel bedrijven die dit voor je doen tegen lagere prijzen dan kostprijs van deze kabel uiteraardKom je toch ook naar de mini-Golf-meeting, twee straten verder..
Ik had gehoopt dat jij dat wist.. Nu moet ik het zelf uit zoeken..
(Needlesweep, spiegels kantelen bij achteruit inschakelen, DVD vrijschakelen)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.