Dashcam (vaderdag)

Franklin Golf4TDI

Premium lid
Spritmonitor.de
5,312
1
2,180
263
Ja hoor het is weer vaderdag:mrgreen:. En wat krijg je voor de auto 'EEN DASHCAM'. leuke draden weer door de auto heen. Ze maken je toch weer zo blij;). Nu maar ff goed aansluiten instellen en spelen maar. Bij het testen kwam ik er achter dat bij p1080. de kaart binnen notime vol zit (16 gb). Nu mij de vraag: hoe rijden jullie met een dashcam? draad netjes wegwerken of de draden netjes wegwerken? En jullie opname stand? op 1080 of 720 480 of nog lager?
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Michel6C
Zelfde hier, grootste sd kaart die de cam aankan en de draden weggewerkt tot in de kleinste details. Heb een voor en achter cam en een power magic pro van blackvue. De pro zit boven me zekeringskast en de kabels via de a stijl tot aan de binnenspiegel via de hemel weggewerkt. Naar achter via de dorpel en dan achteraan naar het dak en via het doorvoerrubber (kutklus) naar de achterklep, daar de kabel tussen bij de kabel van de achterruitverwarming eruit laten komen en dan tussen de ruit en klep naar het midden van de ruit.

Ja het is een werk, ja je gaat schelden, maar eenmaal erin zie je niets meer en dat voelt gewoon goed.
 
Zelfde hier, grootste sd kaart die de cam aankan en de draden weggewerkt tot in de kleinste details. Heb een voor en achter cam en een power magic pro van blackvue. De pro zit boven me zekeringskast en de kabels via de a stijl tot aan de binnenspiegel via de hemel weggewerkt. Naar achter via de dorpel en dan achteraan naar het dak en via het doorvoerrubber (kutklus) naar de achterklep, daar de kabel tussen bij de kabel van de achterruitverwarming eruit laten komen en dan tussen de ruit en klep naar het midden van de ruit.

Ja het is een werk, ja je gaat schelden, maar eenmaal erin zie je niets meer en dat voelt gewoon goed.
mijne is alleen voor de voorkant dus maakt het de klus al weer iets makkelijker!
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Zelfde hier, grootste sd kaart die de cam aankan en de draden weggewerkt tot in de kleinste details. Heb een voor en achter cam en een power magic pro van blackvue. De pro zit boven me zekeringskast en de kabels via de a stijl tot aan de binnenspiegel via de hemel weggewerkt. Naar achter via de dorpel en dan achteraan naar het dak en via het doorvoerrubber (kutklus) naar de achterklep, daar de kabel tussen bij de kabel van de achterruitverwarming eruit laten komen en dan tussen de ruit en klep naar het midden van de ruit.

Ja het is een werk, ja je gaat schelden, maar eenmaal erin zie je niets meer en dat voelt gewoon goed.

Heb jij een foto van hoe het eruit ziet bij je voor- en achterruit?
 
Mijn dashcam gaat pas aan bij het starten... zit gewoon op de 12v.
Kabel wel via de dakhemel en de a stijl weggewerkt.
Opname kwaliteit is 1080. incl 128GB SD kaart.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!