Dashcam Topic

David97

Bekend lid
974
524
133
Heb jij met je dashcam een opname gemaakt van een aso-actie? Of mooie beelden geschoten tijdens een mooie roadtrip? Plaats het dan hier je beelden!

Denk even aan de privacy van de betrokkene, en maak de kentekenplaat onzichtbaar indien mogelijk! ;)

Veel kijkplezier!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk 
Sodeju wat een mafkees. Overigens is de mic op die dashcam niet al te best :)

Heb dit zelf ook een keertje meegemaakt maar toen was het een oud vrouwtje die ging keren op de weg omdat ze de afslag gemist had...
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  • Wow
Waarderingen: David97
Sodeju wat een mafkees. Overigens is de mic op die dashcam niet al te best :)

Heb dit zelf ook een keertje meegemaakt maar toen was het een oud vrouwtje die ging keren op de weg omdat ze de afslag gemist had...
Volgens mij Polo probleem..
Heb het hier ook en zit al op de derde dashcam.

Heb het nu maar opgegeven gezien een mini 0805 het perfect deed op mijn Golf gti en Golf R. De dashcams die ik geprobeerd heb zitten daar een aantal klasses boven.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
Volgens mij Polo probleem..
Heb het hier ook en zit al op de derde dashcam.

Heb het nu maar opgegeven gezien een mini 0805 het perfect deed op mijn Golf gti en Golf R. De dashcams die ik geprobeerd heb zitten daar een aantal klasses boven.

Bij de dashcam die ik heb is het geen probleem, geluid werkt prima. Ik heb een Viofo A119 V3.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!