Dashcam Filmpjes

Als je hem niet in je zicht wilt en een kleine wilt dan kan je deze bestellen:

New Wide Angle H264 HD720P in Car DVR Dash Camera Video Register Recorder Cam A8 | eBay

Overigens zou ik niet bij DX.com bestellen. Ze zijn de laatste tijd retetraag met verzenden en zijn vrij duur geworden vergeleken met eBay. Bij mij komt er uiteindelijk wel een BlackVue in. Dit was een experiment of het wel wat was. Ik vind het geinig en geeft mij toch wel een veilig gevoel. Uiteindelijk wil ik voor deze gaan:

http://www.marktplaats.nl/a/auto-di...XTCpTPFHD7Yv3ZCKQU4hSUwUmJESkiLJCU5kaNPn3bT0k
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Als je hem niet in je zicht wilt en een kleine wilt dan kan je deze bestellen:
Of deze:
VW Volkswagen front camera_Electromagnetic Parking Sensor,4X4 off road lighting,camera monitor system_Original-Car-Camera
2011102103335524344.jpg
 
Eigenlijk ben ik opzoek naar een dergelijke dash/losse cam die op een schermpje (bv binnen spiegel met schermpje) aan te sluiten is, maar dan met een meer tele lens dan groothoek. Heeft iemand die al een keer gezien? Heb al een flink aantal modellen voorbij zien komen (oa ebay), maar nog geen succes helaas :/
 
Ik heb vorige week ook een dashboard cam besteld:
Dashview 720HD
Ik heb hier even mee zitten spelen en het beeld is niet slecht voor een goedkoop cameraatje.

Ik kwam echter op Ebay een andere tegen welke ik net besteld heb:
F900 vehicle recorder
Deze is makkelijker te verwijderen en eventueel ook te gebruiken als je iets wilt filmen buiten de auto en je geen "normale" camera bij je hebt.

De andere gaat wel naar mijn vader.

Zodra ik de nieuwe binnen heb en hier wat filmpjes mee hebt gedraaid zal ik deze wel plaatsen.
 
Heb zelf sinds november 2012 een dashcam (Itronics ITB-100HD)
Kost wat geld €160, maar dan heb je ook wel een van de betere HD cams inclusief GPS.

Netjes achter de spiegel, en uit het zicht van binnen en buiten.
IMG_0076.jpg

IMG_0079.jpg

IMG_0080.jpg


& dat geeft dat zulke beeld

[video=youtube;y3astK65k2E]http://www.youtube.com/watch?v=y3astK65k2E&feature=player_embedded[/video]
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!