Dashboard storingen

Hallo,

Ik heb een polo 6r 1.4 highline, er gingen eerst de esp en banden spanning lampjes branden, nadat ik de banden spanningen opnieuw had ingesteld gingen ook nog eens de esp en motorstoring lampjes branden.

iemand dit wel eens mee gemaakt?

3 weken geleden reed er een vrachtwagen tegen de polo aan links voor dit is gemaakt bij het schade bedrijf en was alleen blikschade. Zou dit er wat mee te maken hebben?

verder aan het rijden merk ik niks.

groet
 

Bijlagen

  • image.jpg
    image.jpg
    35.7 KB · Weergaven: 105
Cruise control werkt overigens ook niet meer..

Bosino, volgende week kan ik de polo laten uitlezen pas, en vanaf dinsdag contact opnemen met schade bedrijf eventueel via hun en verzerkering laten maken ;)
 
Cruise control werkt overigens ook niet meer..

Bosino, volgende week kan ik de polo laten uitlezen pas, en vanaf dinsdag contact opnemen met schade bedrijf eventueel via hun en verzerkering laten maken ;)

Hmmm misschien dat het toch wel door die ongeluk komt :). Gewoon teruggaan naar het bedrijf die jouw auto hebben gemaakt. Die regelen dat wel met de verzekering.
 
Vaak duid een combinatie van lampjes op één enkele storing, aan de combinatie kan men dan zien welke.
Ik heb nl ook drie van de vier lampjes aangehad...
aan de combinatie dacht de dealer te zien dat de gasklep niet goed was.......was uiteindelijk een fout in de software en is opgelost door een update
 
toen mijn accu losgehaald was, is de ABS code gewist uit de boordcomputer. Ik kreeg toen ook dezelfde lampjes bahelve die van het engine management.
De ABS code is niet opnieuw in te leren met VCDS, de dealer is er 2 uur mee bezig geweest (totale boordcomputer opnieuw geprogrammeerd)
 
Vandaag schade bedrijf gebeld, auto naar jet schade bedrijf toe.. Uitgelezen allamaal rare storingen hun de motor kap los gehaald wat bleek, hij vroeg of ik huis dieren had waarop ik zei 'ja wel een hond' nee zegtie onder de motorkap! Een steenmatter heeft alles kapot gebeten :'(

Na een uur was het opgelost!
 
Voorkom marters onder de motorkap

steenmarters4-1.jpg
 
Vandaag schade bedrijf gebeld, auto naar jet schade bedrijf toe.. Uitgelezen allamaal rare storingen hun de motor kap los gehaald wat bleek, hij vroeg of ik huis dieren had waarop ik zei 'ja wel een hond' nee zegtie onder de motorkap! Een steenmatter heeft alles kapot gebeten :'(

Na een uur was het opgelost!

Dat is nog eens zuur zeg!

Bij mijn ouders in de buurt zitten die rot beesten ook, dus ik heb zelf uit voorzorg al een maatregeltje genomen om die beesten onder mn kap weg te houden. Verwacht er niet te veel van, ik heb namelijk 2 wc blokjes onder de kap hangen op plekken waar deze niet kunnen smelten oid;)
Iedereen die dit hoort lacht mij altijd uit, dus ga gerust je gangStick Out Tongue, maar ik heb nog nooit last gehad van marters :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!