Dashboard opknappen

Hallo leden,

Ik heb een Polo 9N uit 2004 en ik merk dat de coating op de middenconsole een beetje loslaat (weggeschaafd). Weet iemand hoe je dit kunt herstellen? Is er misschien een soort spuitbusje o.i.d. om het weer tot een mooi geheel te maken?
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Is helaas een (te) veel voorkomend probleem bij de 9N :roll:

Er is niet zo 1,2,3 iets aan te doen. Je zult de gehele console eruit moeten halen, schuren en overspuiten (of plasti dippen).
Wel goed te doen op zich, als je een beetje handig bent en weet hoe je een autoradio moet demonteren heb je het binnen 1 dag gedaan (inclusief drogen verf).
 
Oké, bedankt voor je antwoord. Ik ben niet zo heel handig dus dat gaat 'm niet worden en zo belangrijk vind ik het dan ook weer niet. Dacht dat het eenvoudiger zou zijn...
 
Volkswagen  Polo 9N  1.4 16V 75pk 
Wat is daar GTI aan? Is dezelfde die ik in mijn 1.4 heb zitten.

Ben er ook wel eens mee bezig geweest maar als je de aanschafkosten en reparatiekosten bij elkaar optelt dan kan je net zo goed een nieuwe kopen. :(
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!